فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: طی شش ماهه نخست امسال گلپایگان موفق به کسب رتبه نخست مبارزه با سرقت بین شهرستان‌های استان اصفهان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، محمد علی یوسلیانی قبل از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود، بیان کرد:از اول خرداد ماه امسال قرارگاه مبارزه با سرقت در شهرستان گلپایگان با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان و اجرای طرح های مختلف و کنترل مجرمین تشکیل شد.

وی با بیان اینکه کاهش 27درصدی سرقت در گلپایگان نتیجه تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت است، تصریح کرد: شهرستان گلپایگان در امر مبارزه با سرقت در بین سایر شهرستان‌های استان اصفهان رتبه نخست را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با تشکر از اعضای شورای معتمدین پلیس اظهار کرد: مردمی کردن امنیت و تشکیل شورای معتمدین پلیس در گلپایگان و گلشهر تاثیر زیادی در مبارزه با معضلات اجتماعی داشته است.

یوسلیانی افزود: طی شش ماهه نخست امسال بیش از 12هزار ماموریت پلیس در 110 انجام شده است که 9هزار مورد منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده و بیش از 15هزار ابلاغ قضایی صادر شده است.

وی افزود: 2هزار و 339 مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 منجر به انجام مشاوره و راهنمایی شده است و طی شش ماهه نخست امسال شاهد افزایش 10 درصدی مراجعات به کلانتری‌ها بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه در شش ماه دوم امسال در صدد هستیم ماموریت‌های فوریتی و غیر فوریتی را از همدیگر تفکیک کنیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر حداقل حضور ما موران در صحنه وقوع جرم دو تا پنج دقیقه است و برای تسریع در انجام کار و حضور به موقع پلیس در صدد هستیم این طرح تفکیکی را اجرا کنیم.

یوسلیانی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: طی شش ماهه نخست امسال 12طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان گلپایگان اجرا شده است و 23 نقطه از سطح شهرستان که پاتوق فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر بوده پاک‌سازی شده است.

وی اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان گلپایگان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طی شش ماهه نخست امسال حدود پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلپایگان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان در ادامه به عملکرد پلیس در فضای مجازی و سایبری و امنیت عمومی اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری افرادی که به تولید موسیقی‌های غیر مجاز اقدام می‌کردند، دستگیری عوامل ارتباط با شبکه‌های ما‌هواره‌ای با خارج از کشور، شناسایی و دستگیری عاملین نمادهای شیطان پرستی و شناسایی و دستگیری اعضای باند فساد اقتصادی و دستگیری افرادی که اقدام به توزیع و انتشار عکس‌های مستهجن در فضای مجازی می‌کردند از جمله عملکرد پلیس امنیت عمومی محسوب می‌شود.

یوسلیانی تاکید کرد: طی شش ماهه گذشته 147 مورد ادوات قلیان از مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد شش ماهه امور گذرنامه پرداخت و گفت: طی این مدت 800 فقره انواع گذرنامه و 12 اجازه خروج از کشور برای شهروندان صادر شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال 6 هزار قلم داروی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته از سطح مراکز عرضه فروش جمع‌آوری شده است.

* کسب رتبه برتر کلانتری گلپایگان بین سایر کلانتری‌های اصفهان

یوسلیانی با بیان اینکه کلانتری گلپایگان رتبه سوم را بین 119 کلانتری استان اصفهان کسب کرده است، تصریح کرد: کلانتری گلپایگان در رابطه با ثبت اجرا و دستورات احکام قضایی رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است که این امر نشان دهنده تلاش و پشتکار ماموران انتظامی است.

وی ادامه داد: سرقت احشام، موتورسیکلت، منازل طی شش ماهه نخست امسال کاهش چشمگیری داشته است.

فرمانده انتظامی گلپایگان تاکید کرد: سامانه 197 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات شهروندان است.

یوسلیانی همچنین از دستگیری عاملین خرید و فروش سکه‌های تقلبی در گلپایگان خبر داد و افزود: در این رابطه دو نفر که غیر بومی بوده‌اند شناسایی و دستگیر شدند و از آن‌ها 40 سکه تقلبی، دو سکه اصل و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تشکر از اصحاب رسانه که نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم ایفا می‌کنند، بیان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و پلیس هستند.

 امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولان شهرستان، خانواده شهدا در ستاد فرماندهی گلپایگان برگزار شد و در این آیین از کارکنان خدوم نیروی انتظامی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اصفهان ، گلپایگان ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.