نشست هماهنگی بزرگداشت هفته پارالمپیک با حضور نمایندگان سازمان های اجرایی در محل اداره کل ورزش و جوانان اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این نشست، نمایندگان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، دانشگاه ها  و هیات ورزش های جانبازان و معلولین اصفهان حضور داشتند و پیرامون برنامه های مورد نظر برای این هفته بحث و تبادل نظر شد.
 
کاروان ورزشی عراق وارد اصفهان شد
 
کاروان ورزشی عراق با 130 ورزشکار در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری، گلبال، جودو، دوو میدانی، شنا، تنیس با ویلچر و تنیس روی میز وارد اصفهان شد.
 
فاخر علی جمال، رئیس کمیته پارالمپیک عراق در دیدار با محمدرضا باباگلیان، رئیس هیات اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین الگوهای توسعه ورزش معلولین در جهان می باشد و ما بسیار خرسندیم که ایران را برای برپایی این اردو انتخاب نمودیم و امیدواریم ورزشکاران تیم های ملی عراق عملکرد خوبی در مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره داشته باشند.
 
رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان اصفهان هم ضمن خوشامدگویی به هیئت عراقی افزود: استان اصفهان با داشتن امکانات و زیرساخت های مطلوب در ورزش معلولین و حضور ورزشکاران رشته های مختلف در رده های ملی و بین المللی و همچنین حضور پرقدرت تیم هایی چون مخابرات اصفهان در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر، ذوب آهن و سلمان در سوپر لیگ والیبال نشسته و گیتی پسند در دوومیدانی می تواند به عنوان یک محک خوب برای تیم های ورزشی کشور عراق باشند.
 
باباگلیان ضمن دعوت از پارالمپیک عراق جهت حضور در دومین دوره مسابقات شهرهای خواهرخوانده خاطر نشان کرد امیدواریم در این دوره با بالابردن کیفیت مسابقات بتوانیم همچون دوره قبلی میزبان کشورهای فعال در عرصه ورزش جانبازان و معلولین باشیم.
 
فاخر علی جمالی رئیس کمیته پارالمپیک عراق نیز ضمن اعلام آمادگی جهت شرکت در این مسابقات از هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین به منظور برنامه ریزی و میزبانی این رقابت ها تقدیر و تشکر نمود.
 
کاروان ورزشکاران عراق پس از پایان اردوی تدارکاتی و انجام چند بازی با تیم های استان اصفهان جهت شرکت در مسابقات پاراآسیایی 2014 ایران را به مقصد اینچئون ترک خواهند نمود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار