بزرگترین نمايشگاه تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي منطقه خاورمیانه ، از 25 تا 28 مهر ماه با حضور صده ها شرکت و واحد صنعتی داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ، برگزار می شود .

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و تهویه مطبوع؛ در این نمایشگاه بزرگ ، بیش از 600 شركت تولیدكننده داخلي و خارجي از جمهوری اسلامی ایران و 21 كشور مطرح جهان؛ جدید ترین و نوین ترین دستاورد ها و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

رئيس ستاد برگزاري سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي از رشد 20 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيساتامسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی است که سالن های تحت پوشش از چند هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد و ده ها شرکت همچنان منتظرند تا فضائی برای آنها بوجود بیاد تا در نمایشگاه حضوریابند

عبدالكريم جلالي افزود: درمدت زمان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای تاجیکستان ، عراق ، افغانستان، و ترکمنستان از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضائی بالغ بر30 هزار متر مربع برگزار می شود،گفت: در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات؛ همایش ملی تهویه صنعتی و بهداشتی با حضور استادان دانشگاه ها ، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها؛ با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در سالن اجلاس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئيس ستاد برگزاري سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین بیش از 30 کارگاه علمی و آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

مديرعامل شركت نمانگر با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد،گفت : سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات،از روز جمعه 25 مهرماه آغاز بکار می کند و تا روز یکشنبه 28 مهرماه ، پذیرای صنعتگران ، تولیدکنندگان، صادرکنندگان ، فعالان عرصه اقتصادی ، کارشناسان و صاحبنظران و علاقمندان به این حوزه اقتصادی ، خواهد بود .
فرانسه ، کره جنوبی ، انگلستان ، دانمارک، ترکیه، مالزی، ایتالیا، چین، ژاپن، کانادا، تایلند، اسلوونی، اسپانیا، ، آلمان،روسیه ، بلژیک، ایرلند ،هنگ کنگ ،آذربایجان، عربستان و امارات متحده عربی ،کشورهای هستند که شرکت ها و نمایندگان آنها در این نمایشگاه حضور دارند.
رئيس ستاد برگزاري سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات گفت:کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش: 1.تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه اي و تهویه شامل: چيلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن كويل2-توليدكنندگان تجهيزات گرمايشي شامل ديگ،مشعل،مشعل،رادياتور،پكيج و... 3-تولید کنندگان تجهيزات تأسيسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فيلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4.تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی وBMS 5- تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو، به نمایش گذاشته می شود.

دکتر جلالی افزود:آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه ، تبادل اطلاعات ، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دست آوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش ، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری ، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات ؛ مهمترین اهداف برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.iranhvac.com مراجعه کنند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسيسات و سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي؛ از 25 تا 28 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار