آنخل دی ماریا معتقد است ترک رئال مادرید و پیوستن به منچستر یونایتد موجب پیشرفت وی می‌شود و همچنین گلزنی فالکائو برای وی بسیار مهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، آنخل دی ماریا خیلی زود با شرایط منچستر یونایتد هماهنگ شده و در هر بازی توانایی‌های بیشتری از خود به نمایش می‌گذارد. مهاجم آرژانتینی در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل اورتون نقش مؤثری داشت و پس از بازی گفت: ترک رئال مادرید و پیوستن به باشگاه بزرگی مانند منچستر یونایتد به هر بازیکنی از جمله من کمک می کند تا از لحاظ تکنیکی پیشرفت کند، به این ترتیب دوران حرفه‌ای بهتری را پشت سر خواهید گذاشت. هر روز که می‌گذرد من در یونایتد بیشتر احساس آرامش و خوشحالی می‌کنم و خانواده‌ام هم از این انتقال راضی هستند. اوضاع روز به روز بهتر می‌شود و از این بابت خوشحال هستم.

دی ماریا در ادامه به هواداران یونایتد اشاره کرد و گفت: از روز نخست مورد حمایت هواداران باشگاه قرار داشتم. آنان با من برخورد گرمی داشتند هنگامی که کرنر می‌زنم صدای حمایت آنان پشت سرم را می‌شنوم. همین موضوع دلگرمی بیشتری به من می‌دهد.
 
** اهمیت به ثمر رساندن اولین گل توسط فالکائو
دی ماریا با تمجید از عملکرد رادامل فالکائو هم تیمی کلمبیایی خود به ثمر رساندن اولین گل او برای منچستر یونایتد را بسیار مهم دانسته و گفت: این گل برای فالکائو بسیار بسیار مهم خواهد بود. نه فقط فالکائو بلکه بقیه بازیکنان هم در مسیر درست خود قرار گرفته‌اند. شواهد نشان می‌دهد هر بازیکنی در حال انجام وظیفه است و برای پیروزی‌های بیشتر تلاش می‌کند. ما سه امتیاز بازی مقابل اورتون را بدست آوردیم و حالا می‌توانیم در جدول رده‌بندی کمی بالاتر برویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دی ماریا ، رئال ، فالکائو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار