امکان دارد مک لارن در اولین تست پیش از آغاز فصل ۲۰۱۵، با اتومبیل جدید خود حضور نداشته باشد. از همین رو، مک لارن برای تست موتورهای هوندا، اتومبیل آزمایشی تولید می کند که با نام MP4-29H شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این تیم بریتانیایی برای تست موتورهای هوندا و دادن ایده های تازه در حال آماده کردن ساخت یک مدل آزمایشی است.
امکان دارد این اتومبیل بعد از اتمام فصل ۲۰۱۴ در تست های ابوظبی به نمایش درآید. گفته می شود اگر اتومبیل برای ابوظبی آماده نباشد، در تست های خرز حتماً حضور خواهد داشت.
دیدن MP4-29H در تست ها به این منزله است که مک لارن برای ساخت MP4-30 عجله ای ندارد. احتمالاً این اکیپ بریتانیایی به جای طراحی کلی اتومبیل سعی می کنند اطلاعات بیشتری برای ساخت قطعات آیرودینامیکی بدست آورند.

اریک بولیر از مک لارن گفت: مشغول طراحی یک اتومبیل تست هستیم. چون چیزهای زیادی برای تست کردن وجود دارد. قطعات الکترونیکی، سیستم های جدید و چیزهایی شبیه به این.

وی افزود:به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار متفاوتی انجام بدهیم. اتومبیل جدید بستگی به کاری دارد که در این فصل انجام می دهیم. اگر بتوانیم در طراحی اتومبیل این فصل پیشرفت کنیم، پایه و اساس شکل گیری اتومبیل فصل آینده را ساخته ایم.

بولیر ادامه داد:احتمال دارد این اتومبیل در تست های ابوظبی یا خرز به نمایش درآید. حتی می تواند پروژه طولانی باشد و اتومبیل به تست بارسلونا برسد. هر زمان احساس کردیم آماده است، امکان نمایش آن وجود دارد.

«با توجه به اینکه کارهای این فصل نباید با کارهای فصل آینده تداخل داشته باشد، دوست داریم کارهایمان با شریک جدیدمان خوب پیش برود. این اتومبیل آزمایشی به ما فرصت می دهد تا وقت بیشتری برای طراحی اتومبیل ۲۰۱۵ داشته باشیم.»
برچسب ها: مک لارن ، هوندا ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار