ساری؛

بازدید معاون وزیر نیرو از پروژه نیمه تمام آبرسانی روستایی «منصور کنده بابل

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از پروژه نیمه کاره آبرسانی روستایی منصور کنده بابل از نزدیک بازدید کرد و در جریان مراحل و مشکلات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، به نقل ازاداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ مدیر عامل شرکت آبفار استان در حاشیه بازدید مهندس میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از مجتمع آبرسانی منصور کنده بابل با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی منصور کنده (فیضیه) بابل از سال 88 آغاز شده و تا کنون بیش از 7204 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی برای این پروژه هزینه شده علاوه بر این 2850 میلیون ریال نیز دیون شرکت به پیمانکار پروژه است.

مهندس مجید عبدالهی افزود: مجموع عملیات اجرایی تعریف شده برای بهره بهرداری از این پروژه 45 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع،12 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال،احداث مخازن زمینی به حجم 800 متر مکعب و منبع زمینی به حجم 100 متر مکعب،حفر یک حلقه چاه عمیق،احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ و نصب یک دستگاه پکیج حذف آهن است که تاکنون یک حلقه چاه عمیق حفر و منبع هوایی

100 متر مکعبی و مخزن زمینی 500 متر مکعبی نیز احداث و 5/2 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و 5/16 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع و تامین برق برای این پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: برای اتمام این مجتمع آبرسانی روستایی به اعتباری بالغ بر 28037 میلیون ریال نیاز است که در صورت تخصیص، روند اجرایی این پروژه سرعت خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در پایان سخنانش گفت: با به بهره برداری رسیدن مجتمع آبرسانی منصورکنده بابل 1444 خانوار روستاهای منصور کنده،سلطان محمدطاهر،استردیکلا،نخ کلا،کلمدان،نقیب،موزیگله،ولیعصر و محمودآباد سلیمان کلا از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.


انتهای پيام/ش


برچسب ها: آبرسانی ، تمام ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.