جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با انتشار نامه‌ای خواستار حضور رئیس جمهور در جمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ متن نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به شرح زیر منتشر شد.

بهترین روش سؤال و پاسخ این است كه مسئولین بیایند توى مجموعه‌هاى دانشجوئى. من همین جا از مسئولین درخواست مي كنم كه دیدارهاى دانشجوئیشان را زیاد كنند. امروز بهترین قشرهاى كشور اینهایند؛ هم جوانند، هم باسوادند، هم تحصیلكرده اند، داراى فهمند، داراى انگیزه اند؛ مسئولین بروند شركت كنند. این سؤالات مطرح بشود، (مقام معظم رهبری)


جناب حجت الاسلام دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر، با توجه به حضور حضرتعالی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در دانشگاه تهران و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور مسئولین در جمع‌های دانشجویی و شنیدن نظرات و سوالات قشر نخبه دانشجو از حضرتعالی می‌خواهیم مقدمات سخنرانی نمانیدگان تشکل‌های دانشجویی را نیز فراهم آورید.

حضور شما در دانشگاه جای بسی تقدیر و تشکر دارد و انتظار نیز این است که مطابق وعده‌های انتخاباتی داده شده، مسئولین از سخنرانی یک طرفه خودداری کرده و به میان جمع‌های دانشجویی آمده و نقطه نظرات فعالین تشکل‌های دانشجویی را نیز پذیرا باشند. باشد که خود الگویی باشید برای وزیران و دیگر مسئولین دولتی. ان شاالله.

پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی به تشکل های دانشجویی کمال تشکر را داریم.

ومن الله التوفیق

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار