اکنون 13 روز از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد ولی حضور برخی از اولیای دانش آموزان از کمبود معلم در مدارس فرزندانشان گله‌مندند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، موضوع کمبود معلم در مقطع ابتدایی قبل از سال تحصیلی مطرح بود به طوری که در تهران از کمبود 400 آموزگار صحبت می‌شد. 

مسئولان آموزش و پرورش بارها گفتند که با ساماندهی نیروی انسانی این مشکل را حل می‌کنند اما درحال حاضر که 13 روز از سال تحصیلی جدید می‌گذرد هنوز برخی اولیا از نبود معلم در دبستان‌های فرزندانشان گزارش و گلایه دارند که دلیل این موضوع را از معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش جویا شدیم. 

محمد دیمه ور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این خصوص گفت: بخشی از این کمبود معلم‌ها به دلیل نقل و انتقالات نیروها است که از یک منطقه به منطقه دیگر وارد می‌شوند و ممکن است این ورود با چند روز تأخیر همراه باشد البته این موضوع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و معلم باید از همان روز اول مهرماه سرکلاس باشد. 

وی در ادامه افزود: طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته مشکل به دلیل  ساماندهی نیروی انسانی نیست بلکه جا به جایی نیروی انسانی و شیفت‌ها علت موضوع است که در هفته جاری تمامی مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/  
برچسب ها: فرزند ، ساماندهی ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.