مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آیا دادرس در پذیرش حل اختلاف مختار است؟، سخنان کامرون استمرار سیاست‌های انگلیس در تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز  یکشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

آیا دادرس در پذیرش حل اختلاف مختار است؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/2/2618846_970.jpg

داور در پذیرش حل اختلاف مختار است در حالى که دادرس باید حل اختلاف را بپذیرد و در صورت عدم پذیرش، قانون ضمانت اجراى سنگینى براى وی پیش‌بینى کرده است.

برخی افراد برای اثبات خود تفرقه‌افکنی می‌کنند
عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه بدنه اصولگرایان به وحدت رسیده است، اظهار داشت: اختلافات موجود، در میان سران اصولگرایی است.

سخنان کامرون استمرار سیاست‌های انگلیس در تضعیف نظام جمهوری اسلامی بود
دبیر اتحادیه جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: بر کسی پوشیده نیست که دشمنان قسم خوردهٔ مردم و نظام مقدس اسلامی هر باره از تریبون سلطنتی انگلیس اقدام به شایعه پراکنی و پخش اخبار نادرست به منظور تضعیف نظام می‌کنند.

بستر پذیرش توافقنامه امنیتی کابل_واشنگتن در دولت کرزی فراهم شد/ چالش‌های جدی در انتظار افغانستان
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مواضع آمریکا، نوع و چگونگی عملیات نظامی آن‌ها بعد از سال 2014 به خصوص در مسائلی که به امنیت ملی افغانستان مربوط است در این تفاهم‌نامه روشن نیست.

نماز باران در تمام مساجد کشور اقامه شود/ تسلط وهابیت بر اعمال عبادی حج نگران کننده است
امام جمعه موقت تهران در مراسم نماز عید سعید قربان گفت: تسلط و سیطره وهابیون در سرزمین وحی و نظارت آنها بر اعمال حج، نگران کننده است.

تاریخ هفته جهانی فضا به پیشنهاد ایران تعیین شد/ثبت مقدماتی نقاط مداری ایران انجام شده است/ تاثیر مستقیم فناوری فضایی روی بهبود سطح زندگی + فیلم

قائم مقام سازمان فضایی کشور با بیان اینکه ثبت مقدماتی نقاط مداری ایران با همکاری اتحادیه بین المللی ارتباطات و مخابرات در حال انجام است، گفت: امیدواریم این نقاط مداری را به ثبت برسانیم.

سرلشکر بابایی حج نکرد تا در مسلخ عشق قربانی شود
شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی هنگام شهادت 37 سال داشت. او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظه‌های عمر گران‌قدرش همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان به خواست بزرگ خود که شهادت بود نائل و نام پرآوازه‌اش در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودانه شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار