ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: کانکس‌های دوام منطقه 19 به منظور مقابله با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در نیمه دوم سال 93 به روز رسانی می شوند.

 علی نائبی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: تجهیز و به روز رسانی کانکس‌های دوام واقع در محلات مجهز به کانکس‌های  دوام منطقه 19 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هر چه بیشتر هنگام مقابله با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در محلات مجهز به کانکس‌های دوام منطقه 19 در دست اجرا است.
 
نائبی اظهار داشت:در این طرح کانکس های 6 گانه منطقه 19 به امکانات  امداد و نجات و سیستم و تابلوهای LED مجهز و به روز رسانی می شوند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: تجهیز و به روز رسانی و عملی کردن کانکس‌های دوام محلات اسماعیل آباد، شکوفه شمالی، شریعتی شمالی، خانی آباد جنوبی، شهرک رسالت و نعمت آباد به امکانات امداد و نجات، تجهیز کانکس‌های شکوفه شمالی و خانی آباد جنوبی به سیستم و تابلو LED، پیام رسانی به شهروندان پیرامون موضوع های مدیریت بحران، زلزله و ایمنی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نائبی خاطر نشان کرد: در مواقع وقوع بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه با مشارکت و همکاری  ستاد مدیریت بحران، شهرداری نواحی 5 گانه، سراهای محلات 13 گانه و خانه های دوام منطقه 19 با ارائه تجهیزات و امکانات کانکس‌های دوام به شهروندان امداد رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بحران ، کانکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار