خانواده امدادرسان آمریکایی که تروریستهای داعش وی را بازداشت کرده اند در بیانیه و پیامی تصویری آزادی فرزندشان را خواستار شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، "اد و پائولا کاسیگ" از طریق سخنگوی رسمی خود گفتند پسرشان اول اکتبر 2013 در مسیر شهر دیرالزور در شرق سوریه ربوده شده است.

آنها گفتند فرزندشان از طریق سازمانی خیریه که در سال 2012 برای رسیدگی به آوارگان سوری تاسیس شده است فعالیت بشردوستانه انجام می داده است.

سخنگوی رسمی خانواده کاسیگ گفت کاسیگ در زمان بازداشت خود به اسلام گرویده و نام عبدالرحمن را برای خود برگزیده است.

پدر و مادر کاسیگ آزادی وی را همزمان با عید قربان که از روز شنبه آغاز شده است خواستار شدند.

آنها در بیانیه ای افزودند : درحالی که مسلمانان در سراسر جهان از جمله پسر آنها عبدالرحمن عید قربان ، ایمان ، قربانی نبی خدا ابراهیم و رحمت خدا را جشن می گیرند از کسانی که پسر ما را بازداشت کرده اند می خواهیم از خود رافت نشان دهند و فرزند ما را آزاد کنند.

مادر کاسیگ فرزند خود را خطاب قرار داد و گفت : ما به تو و کاری که برای رساندن کمکهای بشردوستانه به مردم سوریه انجام دادی افتخار می کنیم.

خانواده کاسیگ گفتند او در زمان جنگ عراق در ارتش آمریکا خدمت می کرد اما به دلایل پزشکی آنجا را ترک کرد.

تصاویر وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نشان می دهد او یک سال در ارتش آمریکا خدمت کرده است که از جمله از آوریل تا ژوئیه 2007 در عراق بوده است.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا سر بریدن آلن هیننگ که چهارمین غربی بود که روز جمعه توسط سازمان دولت اسلامی کشته شد محکوم کردند.

این سازمان پیش از این دو خبرنگار آمریکایی و یک امداد رسان انگلیسی را نیز به همین روش کشته بود. 


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار