سرمربی تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین اعتقاد دارد کمانداران در این دوره از بازیهای پاراآسیایی هم شگفتی‌ دوره قبل را تکرار می‌کنند.

حجت‌الله واعظی سرمربی تیم ملی جانبازان و معلولین تیر و کمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیهای پارا آسیایی اینچئون توضیح داد: ما تیم کاملی را با 2 ورزشکار در هر گروه به همراه می‌بریم. آقایان و بانوان ریکرو بانوان کامپوند هر کدام 2 بازیکن دارند در کامپوند آقایان هم تیم 3 نفره‌ای اعزام می‌شود چون کلاس w9 با بقیه فرق دارد.

وی ادامه داد: امسال مسابقات تیمی تیر و کمان حذف شده و به جای آن مسابقات بخش میکس برگزار می‌شود. به همین دلیل هم تیمهای خود را 3 نفره نبسته‌ایم تا نفرات برتر هر گروه را بفرستیم.

واعظی تاکید کرد: انتظار داریم که تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین شگفتی‌ 4 سال قبل را تداعی کند و بهترین مدالها را به دست آورد.
البته از آنجایی که بخش تیمی مسابقات را حذف کرده اند احتمال 4 مدال ما کم شده است. مسابقات میکس تیرو کمان از 2 سال قبل به بخش پارا آسیایی اضافه شده است. در این دوره مسابقات آسیایی شرایط را هم تغییر داده‌اند و در حالی که بازیکنان در چهار مسافت تیر می‌زدند حالا مسافت تنها 70 متر است و نحوه برگزاری فرق کرده است.

تیم پارا آسیایی تیر و کمان در بازیهای 2010 گوانگجو 5مدال به دست آورد و با 2 طلا یک نقره و 2 برنز شگفتی‌ساز شد.

کره ای ها را "طلا داغ" می کنیم


رییس کمیته فنی تیر و کمان توضیح داد: در این دوره قوانین تا حدودی دست ما را بسته است چون مسابقات ریکرو قبلا در 2 کلاس ایستاده و نشسته بانوان و آقایان برگزار می‌شد اما در این دوره کلاسهای نشسته و ایستاده را میکس کرده‌اند و همه می‌توانند در یک مسابقه شرکت کنند به این ترتیب خانمهای نعمتی که قبلا کلاس نشسته برنز گرفته بود با شیر محمدی که در کلاس ایستاده طلا گرفته بود حالا امکان روبرو شدن با یکدیگر را دارند و به این ترتیب شانس یک طلای بیشتر از بین می‌رود.در بخش آقایان هم همین اتفاق افتاد چون کشور برگزار کننده سعی کرده تا مدالهای از دست رفته خود را کم کند به خصوص که در دوره قبل با 6 مدالی که ما گرفتیم ایران در مسابقات پارا آسیایی چهارم شد.

واعظی اضافه کرد: کشور میزبان هر بار با توجه به نتایج دوره قبل تلاش می‌کند قوانین را سخت کند تا مدالهای کمتری از کشور میزبان از دست برود. با این وجود ما تلاش می‌کنیم کره‌ایها را طلا داغ کنیم یعنی کره‌ای ها را در خانه خودشان با خوشرنگ ‌ترین مدالها به عبارت مصطلح نقره داغ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، تکرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار