مکس فرشتاپن قرار است در تمرین اول گرندپری ژاپن برای تورو روسو رانندگی کند. از همین رو، او نامش به عنوان جوان ترین راننده حاضر در رقابت های فرمول یک در کتاب رکوردها نوشته خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران او گفت: این آمادگی خوبی برای فصل آینده خواهد بود. تا همین چند ماه پیش چنین چیزی را حتی در رویا هایم هم نمی دیدم. حضور داشتن در یک مرحله تمرینی، برآورده شدن یکی از آرزوهای دیرینه من است.

وی افزود:این برای من یک تجربه خیلی خوب خواهد بود. در درون اتومبیل زمان می گذرانم و همراه با تیم سعی می کنم خوب کار کنم. خودم را برای سال آینده بیشتر آماده خواهم کرد.

او گفت:به سوزوکا می روم تا رکورد بزنم. فقط دوست دارم تجربه کسب کنم. یک روز تمام فقط برای آماده شدن برای حضور در تمرین اول گرندپری ژاپن کار کردم. این کمی به من کمک کرد. اما این تجربه به هیچ عنوان قابل مقایسه با چیزی که در شبیه ساز می بینید نیست.

وی در آخر خاطر نشان کرد:خوب اولین تجربه حضور من در فرمول یک در یک پیست آسان نیست. برای مثال حفظ تعادل کلی اتومبیل در ۵ پیچ اول کار خیلی سختی است.در سوزوکا یک ساعت و نیم رانندگی خواهم کرد. سعی می کنم برای تیم و برای خودم کار خوبی انجام بدهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرشتاین ، سوزوکا ، گرندپری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار