مجمع متخصصان ایران طی مراسمی نشان مدیر شایسته ملی را به رضا عظیمی مدیرعامل عظیم خودرو اهدا کرد.

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ، این نشان مواردی مانند استقرار نظام شایستگی، رهبری و رفتار سازمانی و مدیریت تجارت در شرایط متفاوت زمانی و اقتصادی را از مهمترین شاخصه های اهدا این نشان عنوان کرده است.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای رضا عظیمی، مدیریت محترم عامل شرکت عظیم خودرو، امروز در میان فرصت‌های فراروی توسعه پایدار، مدیریت صحیح و ارزشی فرصتی با ارزش افزوده بالا محسوب شده و رسیدن به این مهم مستلزم تلاشی مجاهدانه می‌باشد. در سالی که به شایستگی «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریتی جهادی» نامیده شد، برداشتن گام‌های استوار در جهت مدیریت جهادی با در نظر گرفتن زوایای اقتصاد مقاومتی ضروری است. بی‌شک مسیر رشد و پیشرفت کشور بی‌پایان است و طی این طریق بدون اتکا به قدرت لایزال حضرت حق و تعهد و مشارکت همگان در راستای بهبود مستمر ممکن نخواهد بود؛ خاستگاه چنین حرکتی در اعمال الگوهای موفق در تولید و استفاده مناسب از منابع موجود نهفته است. این مجال را به پاس حضورتان در جمع برگزیدگان اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی و نیز نگاه موثر جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در عرصه مدیریت میهن عزیزمان ایران ارج می‌نهیم. امید است با ثبات قدم در پیمودن مسیر، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و ارتقای روزافزون آن مجموعه معظم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عظیم خودرو ، مدیر ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضایی
۰۱:۱۳ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
بنده یک خودرو از این شرکت خریدم که با توجه به پرداخت تمام اقساط در تاریخ های مشخص و معین هنوز مدارک خوردو ام رو دریافت نکردم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
بعد از ٩ماه ثبت نام به حقم برسم
آخرین اخبار