قربانی گفت: به دانشجویان دکتری، دوره آموزشی ۶ تا ۹ ماهه فرصت‌های مطالعاتی در دانشگاه وین اعطا می‌شود.

ارسلان قربانی مدیر کل حوزه امور بین‌الملل دانشگاه خوارزمی‌ در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت: از جمله فعالیتهای دانشگاه در حوزه بین‌الملل می‌توان به توسعه همکاری‌های علمی آموزشی بین‌المللی با دانشگاه ‌های آلمان، اتریش و اسلواک اشاره کرد: تا حدی که مذاکراتی با مدیران بنیاد الکساندر فون هومبلوت در آلمان و البته توافق در زمینه اخذ پروژه توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان دکتری شکل گرفت. 

وی به توافق دانشگاه خوارزمی با دانشگاه وین اشاره کرد و افزود: دانشگاه خوارزمی با دانشگاه وین توافقی مبنی بر اعطای دوره‌های آموزشی ۶ تا ۹ ماهه برای دانشجویان دکتری و اعطای دوره‌های فرصت مطالعاتی برای اعضای هیئت علمی از جمله فعالیتهای صورت گرفته به شمار می‌آید. 

وی تصریح کرد: همکاری با سازمان همکاری‌های بین‌المللی علم و پژوهش اتریش (oead) در رابطه با پروژه‌های پیشنهادی دانشکده‌های علوم زمین فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی ارائه شده و این موضوعات هم اکنون در حال پیگیری است. 

قربانی به همکاری دو جانبه با دانشگاههای آلمان اشاره کرد و گفت: طی مذاکره با daad مقرر شد که تعدادی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دکتری پس از اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان با حمایت مالی daad به این کشور اعزام می‌شوند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار