فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : تخلفات عمرانی تنها برچسب بر پیشانی پایتخت نیست بلکه این پدیده به عنوان بیماری ویروسی به اقسا نقاط کشورسرایت کرده است .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:تخلفات عمرانی تنها برچسب بر پیشانی پایتخت نیست بلکه این پدیده به عنوان بیماری ویروسی به اقسا نقاط کشورسرایت کرده است و باید جلوی پیشروی آن گرفته شود .

فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر اینکه ساخت و ساز های غیر مجاز در روستاهای بخش های شهرستان شمیرانات مانند لواسانات تخریب می شوند ، برخورد با متخلفین تعرض به اراضی دولتی را در این منطقه اولویت سیاست های فرمانداری دانست و تصریح کرد : پیشگیری از بروز تخلفات به عنوان عاملی بازدارنده حجم تخلفات عمرانی را کاهش خواهد داد .

خان محمدی فرمانداری شمیرانات در بدنه مدیریت خود با تشکیل ستاد برخورد با ساخت و ساز های غیر مجاز از تدوین برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت جهت رفع این معضل تخریبی بزرگ در منطقه شمیرانات خبر داد و اضافه کرد : طی جلسات مختلف در این راستا دستگاههای امنیتی در کنار کمیسیون عمرانی و پلیس ساختمان فرمانداری با اینگونه تخلفات برخورد خواهند کرد .

فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : گارد حفاظتی و پاسداری از منابع طبیعی و منابع دولتی به عنوان وظیفه ذاتی فرمانداری به عنوان نماینده ارشد دولت در منطقه شمیرانات تخلفات عمرانی را در نتفه خفه خواهد کرد/ش/ن .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.