پویا امینی:

ای کاش جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تابستان برگزار می‌شد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ای کاش جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تابستان برگزار می‌شد تا مخاطبان اصلی‌اش فرصت بیشتری برای دیدن فیلم داشته باشند.

پویا امینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: وجود جشنواره فیلم کودک و نوجوان اتفاق مثبتی است اما ای کاش این جشنواره در تابستان برگزار می‌شد تا مخاطبان اصلی‌اش فرصت بیشتری برای دیدن فیلم ها داشته باشند.

وی افزود: به دلیل بازده و بودجه‌ی کمی که سینمای کودک دارد، فیلمسازان رغبت چندانی به ساخت فیلم در این حوزه ندارند؛ اما باید بدانیم سینمای کودک به دلیل داشتن قابلیت و انعطاف زیاد می‌تواند ما را در جهان مطرح کند.

بازیگر فیلم "بزرگ مرد کوچک" با اشاره به اهمیت حضور ستارگان سینما و تلویزیون در آثار حوزه‌ی کودک برای پر رونق شدن این سینما اظهار داشت: استفاده از بازیگران با کیفیت در آثار حوزه کودک می تواند به ارتقا سطح این فیلم‌ها کمک کند، علاوه بر آن نمایش موضوعات متعدد از زندگی کودکان و محدود نکردن سوژه‌های سینمای کودک به جذابیت آن می‌افزاید.

امینی خاطرنشان کرد: ساختار سینمای کودک در کشور ما به تعریف درستی دست پیدا نکرده است ، امیدوارم برگزاری جشنواره رشد و فیلم کودک و نوجوان، این وضعیت بهبود یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار