مدیر کل شوراهای حل اختلاف استان تهران گفت: شوراهای حل اختلاف در سطح شهرستان شهریار از امکانات مطلوبی در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان تهران برخوردار است.

عباسعلی دریانی، مدیرکل شوراهای حل اختلاف استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش سازنده شوراهای حل اختلاف در تحقق صلح و سازش اظهار داشت: شهرستان شهریار در عرصه مذکور از امکانات مطلوبی در بین دیگر شهرستان‌های استان تهران برخوردار است و مقرر شده 10 تا 12 شعبه حل اختلاف دیگر نیز به مجموع شعب فعال بخش مذکور در سطح شهرستان مورد اشاره اضافه شود. 

وی در ادامه افزود: تحقیق این امر در کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به شعب موثر است و روند امور رسیدگی نیز به نحو هرچه مطلوب‌تری تسهیل می‌گردد. 

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه شوراهای حل اختلاف به منظور ایجاد صلح و سازش که برگرفته از ارزش‌های ناب شریعت اسلامی و سیره انبیاء است نهایت تلاش خویش را به کار می‌بندند و تاکنون نیز با استعانت از الطاف الهی، نتایج و ثمرات قابل توجهی از تعامل دوسویه مردم و شوراهای حل اختلاف، حاصل شده و امید آن داریم روند روبه رشد رد عرصه مذکور (صلح و سازش)، همچنان استمرار یابد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، اختلاف ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار