مهدی احمدی مسئول کمیته مسابقات تیم فوتبال بانوان ارومیه اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان ارومیه با 40 میلیون تومان بسته شده است و عازم رقابت های برتر می‌شود.

مهدی احمدی مسئول کمیته مسابقات تیم ملی فوتبال ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال بانوان  ارومیه از نخستین سال برگزاری رقابت های لیگ برتر در این مسابقات شرکت داشته است در این مدت 6 سال موفق شدیم یک بار مقام پنجم رقابت‌ها را به دست آوریم.

وی ادامه داد: تیم ارومیه مشکلات مالی فراوان بسیاری دارد عدم پشتیبانی لازم از این تیم بازیکنان و مسئولان تیم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است از طرفی عدم حضور حامی مالی مناسب مشکلاتمان را مضاعف کرده است.

احمدی تصریح کرد: بازیکنان تیم از یک ماه گذشته تمرینات آمادگی خود را آغاز کرده اند هیات استان ایلام در حال حاضر همه‌ی هزینه های تتیم را تامین می کند و به دنبال جذب حامی مالی در بخش تهیه پوشاک بازیکنان تیم هستند.

وی افزود: فعالیت در بخش ورزشی فوتبال بسیا رسخت است متاسفانه به دلیل شرایط موجود اهمیت و توجهی به ورزش بانوان نمی‌شود از این رو افراد و شرکت‌ها و کارخانجات‌ها سرمایه های خود هزینه تیم های بانوان نمی‌کنند .

وی افزود: شرایط تیم به هیچ عنوان مناسب و رضایت‌بخش نیست نیاز به حمایت پشتیبانی داریم. تیم فوتبال ارومیه فقط 14 بازیکن دارد و با این تعداد اندک در رقابت‌های برتر به رقابت‌ می‌پردازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار