از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.




بررسی بازی GT Racing 2؛
Gameloft نام شرکتی واقع در پاریس فرانسه است که بازی های ویدئویی منتشر می کند و در سراسر جهان نمایندگی دارد. گیم لافت بعد از موفقیت هایی که با بازی رسینگ ارکید به محبوب خود رسید سر انجام این شرکت در سال ۲۰۰۹ خواست وارد سبک ریسینگ شبیه ساز نیز بشود و توانست بازی GT Racing: Motor Academy را عرضه کند. بازی ماشینی GT Racing 2 ویندوزفون ساخته شرکت Gameloft بازی جدیدی نیست و قبلا بر روی اندروید و ایفون موجود بود، اما این عنوان مسابقه ای اکنون برای ویندوزفون منتشر شده است. اگر شما طرفدار بازی های مسابقه ای و رالی همچون آسفالت هستید، این بازی با گرافیک فوق العاده و سبک واقعی اش شما را شگفت زده خواهد کرد. بیشترین تمرکز شرکت سازند بر روی شبیه سازی بوده است که این امر موجب شده است تصاویر بازی GT2 بسیار قابل توجه و بارهای محتوا و یک تجربه بسیار نزدیک هم از نظر گیم پلی داشته باشد.

YJC.ir


برای پلتفرم جاوا؛
رانندگی با اتومبیل های مسابقه ای کوچک یا همان ماشین های کارتینگ هیجان ویژه و هواداران خاصی را دارد، اما اگر نمی توانید بازی را در محیط واقعی تجربه کنید، بهترین گزینه نصب این بازی Go kart mania 2 در تلفن همراه است. بازی شما را به یک مسابقه باور نکردنی دعوت می کند، لحظه به لحظه بازی دارای مناظر و اتفاقات شگفت انگیز است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای سطوح دشواری مختلفی است که قادر خواهید بود نسبت به توانایی خود سطح مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین بازی معرفی شده دارای سه سبک مختلف بازی اعم از: مسابقه، زمان حمله و تخریب ماشین حریفان است.
 


Assassin's Creed یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای رایانه و گوشی های اندرویدی است، در این گزارش قصد معرفی نسخه سیمبین بازی را داریم. داستان و وقایع موجود در بازی کاربران را به سوی خود جذب می کنند. داستان بازی به این گونه است، که شما در نقش یک آدمکش حرفه ای ظاهر می شوید و دست به سرقت و جاسوسی می زنید، مهم ترین مانع موجود در بازی برای سرقت و جاسوسی وجود نگهبان متعدد و ماهر است. سعی کنید با استفاده از توانایی بی نظیر رزمی خود با تمامی مشکلات مقابله کنید و به خواسته های خود برسید! از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، داستان و شخصیت جذاب، وجود مراحل مختلف و ... اشاره کرد.
 


برای جاوا؛
در بازی زیبای Cars شما لذت واقعی مسابقات سرعت را احساس خواهید کرد. در این رقابت شما باید طی یک مسیر کوتاه با چند اتومبیل دیگر مسابقه بدهید و سریع تر از آن به خط پایان برسید، در این بازی وظیفه دارید که در مناسب ترین زمان به خط پیان برسید. شاید در ابتدا این بازی به نظر شما یک بازی بسیار ساده به نظر برسد اما شما بعد از آن که این بازی را برای چند بار انجام دادید و به مراحل بالاتر راه پیدا کردید می بینید که چقدر این بازی مهیج و اعتیاد آور می باشد. شما حتی در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری پول اتومبیل دلخوه خود را به صورت تخصصی تیونیگ کنید تا به این صورت قدرت آن افزایش یافته و برای انجام مسابقه در مراحل بالاتر بازی بتواند کارایی بیشتری را از خود در مقابل رقبا به نمایش بگذارد.

yjc.ir


برای iOS؛
این بازی زیبا شما را به یاد بازی های گذشته و پرخاطره همچون ماریو می اندارد. این بازی همانند بازی ماریو است که شما در نقش یک آدم هستید و باید از تمامی موانع بگذرید تا به مراحل بالا تر راه پیدا کنید. در این بازی شما باید با پرش بر روی دشمنان خود آن ها را نابود کنید. در مراحل بالاتر که شما می روید سلاح هایی به دست می آورید که به وسیله ی آن کار شما برای مبارزه آسان تر می شود. البته به این فکر نکنید که این بازی بسیار آسان است بلکه عکس این فکر شماست با رفتن به مراحل بالاتر بازی دشوار تر می شود و گذشتن از مراحل سخت تر که این موضوع شما کاربران را به چالش های سخت می کشد. بر خلاف بازی ماریو این بازی از گرافیکی خارق العاده ای استفاده کرده است که نظر کاربران را به خود جذب کرده است. این بازی که به تازگی برای ios منتشر شده است بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است که یکی از ویژگی های عالی به حساب می آید. بازی به کاربران چالش برانگیز نیازمند است تا بتوان به مراحل بالاتر صعود کند. در این بازی تا جایی که می توانید سکه ها را کسب کنید تا هر دفعه رکوردهای زیاد و باور نکردنی بزنید و نام خود را در رکوردهای بازی ثبت کنید و لذت ببرید.


 

برای اندرویدی‌ها؛
شاید رانندگی کاری نسبتا ساده و آسان باشد، ولی رانندگی در هر جاده ای آسان نیست! این بازی Bad roads 2 ویژه محک زدن مهارت افراد در شرایط سخت ساخته شده است و کسانی که راننده ی حرفه ای باشند می توانند این بازی را به پایان برسانند. در این بازی شما وظیفه دارید با انواع وسایل نقلیه اقدام به جا به جایی حیوانات کنید. شاید در ابتدا رانندگی در این بازی بسیار ساده به نظر برسد ولی رانندگی در جاده های ناهموار و شرایط بد آب و هوایی راحت نیست. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: موسیقی متن جذاب، گرافیک زیبا، امکان مسابقه به صورت چند نفره و ... اشاره کرد. در بازی راه ها و ماشین های مختلفی وجود دارد که هر چقدر در بازی پیشرفت کنید، شرایط آب و هوایی و به ویژه ناهمواری جاده افزایش خواهد یافت.



برای ویندوزفون؛

Need for Racing یک شبیه ساز نسل بعدی رانندگی برای ویندوزفون از دنیای واقعی است. این بازی توسط شرکت اکتان ساخته و طراحی شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی، گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد.
 
yjc.ir


برای جاوا؛

بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند. این ورزش نخستین بار در مصر باستان انجام می‌شد. در ایران حدود ۵۰ سال پیش سالن بولینگ تاسیس گردید که غیر اتوماتیک بود. در حال حاضر تهران، کرج، مشهد، قزوین، اصفهان، اهواز، اراک، کیش و رشت دارای سالن بولینگ می‌باشند. در این ورزش توپ‌هایی با وزن متفاوت وجود دارد. وزن توپ‌ها بین ۶ تا ۱۶ پوند می‌باشد. ورزش بولینگ یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی است که به دلیل هزینه های این ورزش و محدودیت های موجود، بسیاری از افراد نمی توانند این ورزش را انجام دهند و ما برای دوستداران بولینگ، بازی این ورزش را آماده کرده ایم. مهارت خود را در نشانه گیری به حریفانتان نشان دهید و سعی کنید قهرمانی مسابقات بولینگ را به دست بیاورید.

yjc.ir


آیا شما به اندازه کافی مهارتی برای تبدیل شدن به بزرگترین راننده آمبولانس در جهان را دارید؟ آوردن بیمار به بیمارستان بسیار خطرناک است. اورژانس نیاز به یک راننده سریع دارد که بهترین مراقبت ها در تمامی راه و ترافیک را داشته باشد که شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن بیمار خود را به بیمارستان برسانید. این بازی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و مهارت خود را در سطح جهانی به رخ دیگر بازیکنان بکشید.

yjc.ir

 

ویژه اندرویدی ها؛
این بازی یکی از بهترین بازی‌های شبیه سازی پینگ بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی است. در این بازی کشور مورد نظرخود را انتخاب کنید و وارد مسابقات حرفه ای تنیس روی میز شوید. بهترین پینگ پنگ بازان جهان را به چالش بکشید و تبدیل به قهرمان جهان شوید.

yjc.ir






گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
پس کامپیوتر چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
هفته آینده ایشالا تو بسته شماره 78
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد حسینی
۱۲:۵۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۳
با تشکر از زحمات شما لطفا برای کامپیوتر هم بازی بگذارید .
آخرین اخبار