سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما در هفته های اخیر فقط 3 مورد باخت داشتیم کجای این اتفاق بحران است که قابل جبران نباشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ملوان در نشست خبری گفت: به مناسبت شهادت امام محمد باقر تسلیت عرض می کنم و مدال آوری  نمایندگان ایران در المپیک آسیایی را تبریک می گویم.هواداران حمایت‌ خوبی انجام دادند و باعث شد که یک بازی خوب با یک نتیجه خوب بگیریم.
 
وی ادامه داد: در این شرایطی که برخی سعی می کنند با بحران سازی تیم را به چالش بکشند این امتیاز آوری خیلی شیرین بود. در همین بازی با ملوان 11 موقعیت گلزنی داشتیم. پیشکسوت واقعی فرهاد مجیدی است که کمک به تیم می‌کند و اگر کمک نمی‌ کند ضربه هم نمی‌ زند. برای استقلال که تیم دوم جدول است و به جز سه باخت اتفاق خاصی نیفتاده چه بحرانی وجود دارد. ما چه بحرانی داریم؟ برخی آقایان در دفترهایشان برای ما بحران سازی کردند .

 وی گفت: از دو سه بازیکن تیم گلایه دارم. وقتی 2 بر صفر بودیم می‌ توانستیم بازی را 3 بر صفر کنیم. بازیکن خلاق باید شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد و برای کرار مسایل فنی تعریف کردیم. در بحث مربیگری یک مربی باید لیدر یک و لیدر دو داشته باشد. در سپاهان با محرم نویدکیا و امید ابراهیمی بودیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مهم نیست مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم. تا انتقاد نباشد پیشرفت هم نیست.یکسری ایرادها داریم که قبول داریم. وقتی ما 18 امتیازی بودیم این آقایان کجا بودند. وقتی حر ف بزنیم یک آقای میکروفن به دست است  با دو سه روزنامه‌ای که هماهنگ هستند علیه ما مطلب می‌نویسند که احتمالا مسلمانی‌ آنها عمروعاصی است و  این کار را می‌کنند.

وی گفت: چرا لیگ 50 روز تعطیل است. من این برنامه را قبول ندارم و این جوری به لیگ و تیم‌ها لطمه زده می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد مجیدی اظهار داشت: فرهاد مجیدی آدم باهوشی است و نسل بعد از ما باید کار کنند. یکی از شاگردانم اکنون در لیگ سرمربی است. استقلال ارث پدری‌ام نیست. با استقلال 59 جهان شدیم مربی مثل پدری است کسی که پدر است و با کسی که فرزند ندارد فرق دارد. فرهاد لیاقت حضور در استقلال را دارد.  
 

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادر عایپور لیلی از لاهیجان
۲۳:۱۱ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
فرهاد سرور کل فوتبالی های جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
زرگر به داد قلعه نوعی رسید تیم استقلال اگر یک هیچ عقب می افتاد کارش تموم بود وهواداران شعار فرهاد بیا را سر میدانند
آخرین اخبار