هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه با انجام 5 دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان فردا جمعه 11 مهر با انجام 5 دیدار آغاز می شود که تیم ها ساعت 11 صبح همزمان به مصاف رقبای خود می روند.

**ملوان - ماهان تندیس قم

تیم های فوتبال ملوان و ماهان تندیس قم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تیم ملوان در دوره قبل نایب قهرمان لیگ برتر بانوان شد و قهرمانی جام حذفی را نیز به خود اختصاص داد.

**شهرداری دادگر جیرفت - کیان صدرای فارس

تیم های تازه لیگ برتری شده شهرداری دادگر جیرفت و کیان صدرای فارس با یکدیگر رو به رو می شوند. تیم  دادگر درحالی به مصاف کیان صدرا می رود که طبق اطلاعت موجود بازیکنان این تیم بدون دریافت هیچ گونه مبلغی در تیم بازی خواهند کرد و اسپانسر مناسبی این تیم را همراهی نمی کند. از طرف دیگر تیم کیان صدرا که با خرید امتیاز تیم فیروز آباد که قادر به تیم داری در رقابت های لیگ برتر نبود راهی این مسابقات شده است.

**همیاری ارومیه - پالایش گاز ایران

تیم های فوتبال همیاری ارومیه و پالایش گاز ایران درحالی به مصاف هم می روند که تیم پالایش در رقابت های فصل جاری پنجمین حضورشان را در لیگ برتر تجربه می کنند و در رقابت های فصل گذشته در هر 2 دیدار رفت و برگشت موفق به شکست تیم همیاری شده است. اما تیم همیاری ارومیه از ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر دراین رقابت ها حضور داشته است و تا کنون 7 تجربه لیگ برتری دارد.

**پاس همدان - استقلال ایران

تیم های پاس همدان و استقلال ایران 2 تیمی هستند که جمعه در هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

**آینده سازان میهن اصفهان - دلوار کشتی جنوب بوشهر

تیم های آینده سازان میهن و دلوار کشتی 2 تیم دیگر لیگ برتری هستند که فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم آینده سازان با هزینه مدیرعامل تیمش در این رقابت ها شرکت می کند. این تیم سومین حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند. تیم آینده سازان در پنجمین دوره این رقابت ها در مکان سوم جدول قرار گرفت. از طرف دیگر تیم دلوار کشتی تا کنون در 5 دوره برگزاری این رقابت ها حاضر بوده است.

شایان ذکر است؛ دیدار تیم های بم و شهرداری سیرجان که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است به دلیل حضور بازیکنان تیم سیرجان در مسابقات مقدماتی زیر 19 سال آسیا که در بنگلادش برگزار می شود به زمان دیگری موکول شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار