ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اجرای طرح نظارتی برخورد با تخلفات عرضه‌کنندگان دام زنده/ مردم تخلفات را تلفنی گزارش کنند

معاون حقوقی نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از اجرای طرح نظارتی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان خبر داد.

 ملکی معاون حقوقی نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به عید سعید قربان و ذبح دام زنده طرحی به منظور مقابله با تخلفات با هماهنگی نظام دامپزشکی سازمان صنعت و معدن و تجارت در سطح کشور تشکیل شد.
 
این مقام مسئول قضایی در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس اکیپ گشت مشترک در تمام میادین شهرها هستند و با تخلفات عرضه‌کنندگان احشام برخورد قانونی در محل خواهد شد و با تشکیل پرونده در محل حکم صادر خواهد شد.
 
معاون حقوقی نظارت و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومت کشور افزود: در همین راستا بخشنامه‌ای به 31 استان ابلاغ شده است.
 
وی بیان کرد: به همین منظور از عرضه گوشت فاسد و دام زنده مریض خودداری می‌کنیم و مهم‌ترین تخلف این عرضه‌کنندگان که کم‌فروشی،‌ گران‌فروشی و تقلب در کسب چه در حوزه کمی و کیفی است زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی قرار می‌گیرد.
 
ملکی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلفی که از سوی عرضه‌کنندگان احشام زنده که سر می‌زند تلفنی با شماره 124 در میان بگذارند و یا آنکه به صورت مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات شکایات خود را مطرح می‌کنند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تعزیرات ، دام ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار