صادقی اظهار داشت: تیم کیان صدرا فارس با خرید امتیاز تیم فیروزگر در هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت می‌کند.

شقایق صادقی سرپرست تیم کیان صدرا فارس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم کیان صدرا فارس با خرید امتیاز نسیم فیروزگر که قادر به شرکت در رقابتهای لیگ برتر نبوده است راهی این رقابتها شده است هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر نخستین حضور تیم کیان صدرا فارس است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم از دو ماه گذشته به صورت فشرده تمرینات آمادگی انجام می‌دهند بانوان برای حضور پرقدرت سه بار در هفته تمرین انجام می‌دهند خوشبختانه علی رغم زمان اندکی که بازیکنان تمرین انجام می‌دهند اما بازیکنان از کاملی برخوردار هستند.

وی افزود: تیم کیان صدرا فارس نیز همانند سایر تیمهای بانوان فعال در لیگ برتر با مشکلات مالی فراوان مواجه است حامی‌های مناسبی تیم را حمایت پشتیبانی نمی‌کند بازیکنان تیم به قرارداد مالی امضا نکرده‌ان هادی مشغول ذکر مدیر عامل تیم تا جذب اسپانسر مناسب هزینه های تیم و بازیکنان را پرداخت و تامین می‌کند.

صادقی افزود: تیم کیان صدرا اولین حضورش در رقابتهای برتر را تجربه می‌کند از ایزد شناخت کافی از حریفان نداریم اما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در دیدار نخست بازنده میدان نشویم.

سرپرست تیم اظهار داشت : هیات استان فارس توجهی با بانوان نمی‌کند متاسفانه همه مشکلات را به تنهایی‌های هادی مشغول ذکر عهده‌دار هستند. مدیر عامل قول مساعد داده‌اند تا همه تلاشمان را در جهت حل مشکلات مالی تیم انجام دهند تا این تیم با آرامش و متمرکز به مسابقات و رقابتهای برتر حضور یابد.

گفتنی است تیم کیان صدرا فارس با سرمربیگری نجمه برزگر و مدیر عامل هادی مشغول ذکر اداره می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار