مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آشتی با کتاب و کتابخوانی نیازمند عزم ملی است و قدمهای خوبی در این راستا برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حسن استوارآذر ،در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز ،با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: این نمایشگاه در ارتقای دانش و فرهنگ شهروندان دارای اهمیت است و بستری مناسب برای آثار فرهنگی از سوی ناشران و مولفان به شمار می رود.

استوارآذر سهولت دسترسی مخاطبان خاص و عام به کتب تخصصی را از دیگر فواید نمایشگاه کتاب دانست و گفت: در کنار نمایشگاه کتاب برنامه های جنبی مختلفی برگزار می شود که دارای نتایج مثبتی بوده و مورد استقبال خانواده ها می باشد.

وی بیان کرد: آشتی با کتاب و کتابخوانی نیازمند عزم ملی است و قدمهای مثبتی در این راستا برداشته شده است.

استوارآذر بر نشر کتب مفید و تخصصی تاکید کرد و گفت: متاسفانه موضوع سودآوری در نشر برخی کتب مورد توجه قرار گرفته و مشهود است و نباید در چاپ ونشر کتاب تنها به موضوع سود آوری توجه داشت.

وی ادامه داد: انتظار می رود با توجه به عمر 36 ساله انقلاب در مورد ارزشهای انقلاب اسلامی انتشارات خوبی را شاهد باشیم و ناشران و مولفان ارزشی باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ز
منبع:رسا
برچسب ها: تبریز ، کتاب ، کتابخوانی ، عزم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.