با اعتراض رسمی ایران نسبت به قضاوت مسابقه سجاد مردانی، احتمال محرومیت این داور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته در جریان رقابت های تکواندو بازی های آسیایی اینچئون، سجاد مردانی نماینده وزن هشتم تیم ملی تکواندو ایران در نخستین بازی خود به مصاف حریف کره ای خود رفت که با ناداوری در حالی 6 بر پنج مغلوب شد که داوران به وضوح امتیازات سر این تکواندوکار را محسوب نکردند.

با مورد قبول واقع نشدن اعتراض سرمربی تیم ملی در این مسابقه، در ادامه بازی هم کارت اعتراض او طبق مقررات پس داده نشد تا مقانلو در ادامه این رقابت نتواند اعتراض دیگری داشته باشد.

در پایان مسابقه که با شکست و حذف مردانی همراه بود، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از سکوی تماشاگران برای اعتراض به پایین آمد و با دست زدن برای داوران و سرناظر زمین مسابقه اعتراض خود را نسبت به قضاوت اینمسابقه نشان داد.

پولادگر در غیاب ذوالقدری سرپرست تیم ملی تکواندو که در سالن مسابقات حضور نداشت و اواخر مسابقات دیروز به سالن مراجعه کرد، نامه اعتراض رسمی فدراسیون ایران را به اتحادیه تکواندو آسیا و مسئولان برگزار کننده مسابقات نوشت.

با اینکه رای داوران و نتیجه مسابقه سجاد مردانی با حریف کره ای اش تغییر نخواهد کرد اما احتمال محرومیت داور این مسابقه وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، اینچئون ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۳
کثیف ترین قضاوتها بنفع کره ای ها شکل گرفته است
آخرین اخبار