مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18، از ساماندهی میوه‌فروشان در میادین این منطقه خبر داد.

امیرحسین علیزاده مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:  ساماندهی میوه‌فروشان و سد معبرهای ناشی از فعالیت میوه فروشان در میادین منطقه 18 از دستورکار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان و رفع شد معبرهای موجود، کاهش بار ترافیکی، کاهش انواع آلایندگی‌های صوتی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

علیزاده اظهار داشت: در این طرح نشست های تخصصی ساماندهی سد معبرهای ناشی از فعالیت صنف میوه‌فروشان در میادین منطقه 18 به منظور ساماندهی میوه‌فروشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی میوه فروشان و سد معبرهای ناشی از فعهالیت صنف میوه‌فروشان در میادین منطقه 18،‌ساماندهی سد معبر ناشی از فعالیت میوه‌فروشان در میدان سروری، برگزاری نشست های تخصصی سازماندهی از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده خاطرنشان کرد: بررسی و رسیدگی به پیام‌های شهروندان در مراکز سامانه 137 و 1888، برگزاری نشست های مشترک با حضور معاونت حمل و نقل ترافیک و معاونت امور شهری و فضای سبز، روسای اداره های حقوقی و خدمات شهری منطقه 18، یگان های حفاظت مناطق 17 و 18 و 19، نیروی انتظامی 152 خانی آبادنو، 153 شهرک ولیعصر، 161 ابوذر پیرامون کنترل، ساماندهی و رفع سد معبرهای صنف میوه فروشان در میدان سروری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: میوه ، ساماندهی ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار