مدیر کل توسعه اشتغال و سیاست‌گذاری بازار کار وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت را از اهداف طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی دانست.

 محمد کارگر مدیر کل توسعه اشتغال و سیاست گذاری بازار کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این طرح جزء مصوبات شورای عالی اشتغال است که در دولت تدبیر وامید ملزم هستیم آئین نامه و دستور العمل اجرایی طرح را مورد بازنگری قرار دهیم.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: شرایط بازار کار و حجم فارغ التحصیلان اهمیت اجرای این طرح را دوچندان کرده است ودر این راستا نیز جلسه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی آئین نامه نظام هماهنگی اجرای طرح کاروزی دانش آموختگان برگزار شد که طی‌آن نیز این آئین نامه با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
 
مدیر کل توسعه اشتغال و سیاست گذاری بازار کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت، تجربه و دانش‌ موجود در بنگاه‌های اقتصادی، فراهم کردن زمینه انتقال دانش‌آموخته به بنگاه اقتصادی و ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در افراد تحصیل کرده از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کارورزی ، جذب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار