رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: امیدواریم در این بنیاد با اعتقاد به اجرای قانون و اصلاح آن با اهداف تعیین شده در مسیر اجرایی شدن هر چه بیشتر قانون حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران محمدرضا عارف در نشست تخصصی "چالش‌های رفع خشونت از حقوق داخلی" که پیش از ظهر امروز با حضور حقوقدانان در دفتر بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، درباره اولویت‌های مهم بنیاد اظهار داشت: بررسی چالش‌ها در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی از جمله اولویت‌های مهم بنیاد است.
 
وی افزود: امیدواریم با ابزارهای داخلی و بررسی‌های لازم در موضوعات مختلف به نتایج مثبتی در بحث رفع خشونت به عنوان یکی از چالش‌های جهانی دست پیدا کنیم.  
 
رئیس بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: از ابتدا در دفتر بنیاد بنا بر این بود که نشست‌ها جنبه تخصصی و فنی داشته باشند تا بتوانیم با پیگیری‌ها و جمع‌بندی‌ها به رفع موضوعات مختلفی از جمله رفع خشونت کمک کنیم.  
 
وی با بیان این که قانون اساسی ما به عنوان میثاق ملی مطرح است گفت: ظرفیت‌های بسیار بالایی در قانون اساسی وجود دارد تا بتوانیم در چارچوب آن با اجرای قانون و فرهنگ‌سازی در این زمینه حرکت کنیم.  
 
عارف خاطر نشان کرد: امیدواریم در بنیاد امید ایرانیان که شعار اخلاق، عقلانیت و خرد جمعی را دارد با اعتقاد به اجرای قانون و اصلاح آن با اهداف تعیین شده در مسیر اجرایی شدن هر چه بیشتر قانون حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد ، امید ، ایرانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار