مدیر عامل سابق تیم پرسپولیس درخصوص حذف دلال‌ها در فوتبال کشورمان گفت: حذف دلال‌ها بهترین کاری است که باید در فوتبال کشورها انجام بگیرد چرا که وجود آنها مشکلاتی را برای ورزش‌ها ایجاد کرده است.

عباس انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بهترین کاری که می‌توانیم برای فوتبال کشورمان انجام دهیم این است که دلال‌ها را از فوتبالمان حذف کنیم چرا که وجود آنها در ورزش کشورمان باعث ایجاد مشکلاتی شده است و این افراد با بالا بردن هزینه‌ها خسارت زیادی را به کشورمان وارد می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: ایجنت‌های موجود در کشورهای دیگر هم آموزش دیده‌اند و هم مجوز این کار را گرفته‌اند ولی در فوتبال کشورمان نظاره‌گر هستیم که افرادی بدون تخصص و مدرک این کار را انجام می‌دهند که در واقع اسم این افراد همان دلالی است.

انصاری فرد در ادامه افزود: وجود دلالان در فوتبال کشورمان باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شوند چرا که یک مربی دستمزدش 200 هزار تومان می‌ارزد را در فوتبال کشور ما به یک میلیون دلار افزایش می‌دهند که این حرکت در فوتبالمان جای تأسف دارد که انتظار می‌رود فدراسیون با این افراد مقابله کند ولی درحال حاضر نظاره‌گر هستیم که فدراسیون به این افراد بیشتر پر و بال می‌دهد که این موضوع جای سوال دارد.

کارشناس فوتبال درخصوص تابعیت گرفتن ادینهو برای حضور در تیم ملی کشورمان بیان کرد: به نظر من ادینهو اگر بازیکنی بود که از نظر کیفیت در سطح بالایی برخوردار بود می‌توانست برای فوتبال کشورمان مناسب باشد ولی در فوتبالمان بازیکنان بهتر از ادینهو داریم که می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین این بازیکن باتوجه به سن بالایی که دارد حضورش در تیم ملی کشورمان صلاح نیست.

وی همچنین درباره حضور علی کریمی در نیمکت تیم ملی عنوان کرد: علی کریمی با حضورش در تیم ملی می‌تواند در زمینه روحی و روانی بازیکنان موثر باشد چرا که کی روش از لحاظ فنی مشکل ندارد و علی کریمی در کنار کی روش می‌تواند از لحاظ فنی رشد کند و این موضوع می‌تواند کمک بزرگی به فوتبال کشورمان باشد.

انصاری فرد در ادامه درباره لیست اعلام شده بازیکنان برای حضور در تیم ملی تصریح کرد: اعلام لیست بازیکنان برای حضور در تیم‌ ملی وظیفه فدراسیون است و انتظار می‌رود که این کار را خود فدراسیون انجام بدهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان انتخاب شده در حال حاضر همن طور که نظاره گر هستیم همان افراد حاضر در جام جهانی هستند که این حرکت زیاد برای فوتبالمان جالب نیست چرا که ما باید بازیکنانی به تیم ملی دعوت کنیم که برای 4 سال آینده آماده شوند و بتوانیم با وجود آنها آینده را بهبود ببخشیم ولی متأسفانه توجه خاصی به جام‌های جهانی نداریم و فوتبالمان فقط در حد جام ملت‌های آسیا پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار