خواجه وند: با نقد شدن این چک‌ها، اسپانسر به نیمی از تعهدات عمل می‌کند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که با اسپانسر داشتیم به جمع‌بندی خوبی رسیدیم و تعهد آن به چند فقره چک تبدیل خواهد شد که ظرف مدت کوتاهی به باشگاه تزریق می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهدی خواجوند گفت: نشست سه‌شنبه شب که با حضور آقایان؛ سیاسی، منتقمی و بنده از سوی باشگاه و مسوولان اسپانسر برگزار شد، در خصوص مسائل اسپانسرینگ و به منظور ایجاد تعامل بیشتر بود و جمع‌بندی خوب و موفقی هم در پایان اتفاق افتاد.
 
وی درباره اینکه آیا بر اساس زمانبندی مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان از سوی اسپانسر در اختیار باشگاه قرار گرفته است، ادامه داد: نیمی از مسائل مورد بحث همین مورد بود و در نهایت توافق شد که چک مربوط به این رقم به چند فقره چک جدید تبدیل شود که امروز با امضای صورتجلسه اقدامات مربوط به آن انجام می‌شود و با تزریق این رقم به باشگاه، اسپانسر نزدیک به نیمی از تعهدات مالی خود را انجام خواهد داد.
 
عضو حقوقدان هیأت مدیره درباره شایعات مطرح شده پیرامون قطع همکاری باشگاه و اسپانسر خاطرنشان کرد: در جلسه شب گذشته که به جمع‌بندی مثبتی رسیدیم و اراده و سیاست باشگاه بر این است که این همکاری استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار