جلسه هم اندیشی اساتید و نخبگان با موضوع مدیریت جهادی با سخنرانی دکتر کاکویی مشاور شهردار تهران در جمع اساتید و نخبگان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  در محل دکتر عباس کاکویی مشاورشهردار تهران در حضور دکتر محمد تقی جغتایی ریاست دانشگاه ، حجت الاسلام و المسلمین اصغر رکوفیان مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و اساتید و نخبگان دانشگاهی ضمن اشاره به نامگذاری سال 93 بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: وقتی قرار است مطالب مهمی نظیر مدیریت جهادی طراحی شود و شاخص هایش سازمان دهی و وزن دهی شود نیاز به ترویج، تبلیغ موضوع و تشریح کاراست که کمک خواستن و مشارکت جویی از همه اساتید و نخبگان گام مهمی در این عرصه است.

وی ضمن اشاره به جلسات منظم اساتید و نخبگان خاطر نشان کرد : ورود موضوعات کلان کشور در جمع اساتید و نخبگان دانشگاه و بهره گیری از نظرات جامعه علمی در تحقق تعریف مدیریت جهادی یا همان مدیریت علمی با مبانی دینی از ضروریات است که در این دانشگاه به آن به خوبی پرداخته شده است . 

وی با توجه به نقش مرجعیت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درقلمرو های سلامت اجتماعی کمک به تبیین و تدوین برنامه های ملی مرتبط با رفاه و سلامت اجتماعی خاطر نشان کرد:رویکرد اجتماعی دانشگاه برای همگان بویژه مسئولان شهرداری حائز اهمیت است و با این نگاه و در نظر داشتن شرایط روحی ،روانی و زیستی جامعه اعم از افراد سالم و افرادی که از سلامت جسمانی و روانی برخوردار نیستندبایدبه مدیریت جهادی نگریست که در این عرصه نظرات اساتید این دانشگاه حائز اهمیت است.

پایه مدیریت جهادی بر مشارکت آحاد جامعه است
کاکویی مشاورشهردارتهران در جمع اساتید و نخبگان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت : 
پایه مدیریت جهادی بر مشارکت آحاد جامعه است و خوشبختانه اساتید دانشگاه علوم بهزیستی با اسقبال از موضوع به مفاهیم متعددی با نگاه علمی و عملی پرداختند که می تواند در ارتقاء نظام اسلامی نقش آفرینی کند.

وی در جمع اساتید و نخبگان ضمن اشاره به تعریف مدیریت جهادی از دیدگاه رهبری و بیان ویژگی های مدیریت جهادی خواستار مشارکت اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شد .

گفتنی است: این نشست با مشارکت اساتید دکتر محمد تقی جغتایی ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با در نظر گرفتن شاخص ها در مدیریت جهادی و میانبر بودن مدیریت جهادی، دکتر حسین فکر آزاد مدیر گروه دانشگاه رشته مددکاری اجتماعی ، مهندس تهرانی سرپرست کانون بازنشستگان ، خانم دکتر میرسعید قاضی نماینده مشاور خانواده و.... به پایان رسید. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار