رییس فدراسیون گلف در خصوص پنجمین دوره از مسابقات جام دیپلماتها گفت: پنجمین دوره از مسابقات گلف 12 مهر ماه با شعار همبستگی و با حضور سفیران خارجی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره از مسابقات گلف جام دیپلماتها با حضور سفیران کارداران و با شعار همبستگی 12 مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین تورنمت و مسابقات برگزاری جام دیپلماتها است چرا که بخشی از مخاطبین ورزش گلف را وزرا، سفیران و بارزگانان تشکیل می‌دهند. به منظور توسعه و استفاده از ظرفیتهای این ورزش جذاب تلاش کردیم تا مسابقاتی را تدارک ببینیم که به توسعه و بهبود ورزش گلف کمک کند.

سعیدی تاکید کرد: با رایزنیهایی که با وزارت امور خارجه انجام دادیم توانستیم نظر بسیاری از سفرا و دیپلماتها را برای حضور در این دوره از رقابتها جلب کنیم 3 سفیر کبیر از کشورهای آلمان،‌ویتنام و کره جنوبی نیز در این دوره حضور دارند.

رییس فدراسیون گلف اظهار کرد: سفرای هندوستان،‌ آفریقای جنوبی و تاجیکستان، مدیر یونسکو در ایران و تعدادی از دیپلماتهای ایرانی نیز در این رویداد ورزشی حضور دارند.

وی در خصوص حضور سفرا در دوره‌های پیشین جام دیپلماتها گفت: در دوره های قبل سفیرانی از کشورهای چک، مالزی،‌آلمان و دیگر کشورها شرکت کردند اما به دلیل تمام شدن ماموریتشان در ایران این دوره شاهد رقابتهای سفیران دیگری هستیم.

سعیدی درباره طراحی کاپ قهرمان جام دیپلماتها خاطر نشان کرد: کاپ ویژه ای برای قهرمانی این دوره طراحی شده است که شعار همبستگی نیز بر روی این کاپ حکاکی شده است قهرمانی جام دیپلماتها حکم قهرمانی و مدال ویژه این مسابقات را نیز دریافت خواهد کرد.

گفتنی است پنجمین دوره از مسابقات جام دیپلماتها با حضور سفیران، کارداران و وابسته‌های خارجی نمایندگی‌های مقیم ایران روز دوشنبه مجموعه‌ ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سعیدی ، گلف ، دیپلماتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار