ربابه دادگر اظهار داشت: نخستین حضورمان در رقابت‌های تیم برتر تجربه می‌کنیم با سخت کوشی و توانایی بازیکنان و کادر فنی و بدون حامی مالی رقابت‌های برتر راه یافتیم.

دادگر سرپرست تیم دادگر جیرفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم دادگر جیرفت به اشتباه به عنوان شهرداری دادگر جیرفت در سازمان لیگ ثبت شده است. امروز پس از دیداری که مسئولان سازمان لیگ انجام دادم این اشتباه را متذکر و مسولان سازمان لیگ نیز پذیرفتندو از ایزد این تیم تحت عنوان دادگر جیرفت در رقابت ةای برتر به میدان می رود.

وی ادامه داد: اطلاعات‌مان از حریفان لیگ برتریمان محدود به گزارشات شخصی بازیکنان تیم است. امکاناتی مینی بر مشاهده ی فیلم‌ بازی حریفانمان نداریم.

دادگر تصریح کرد: تیم دادگر جیرفت بدون حمایت مسوولان هیات استان و بدون هیچ‌گونه حامی مالی در رقابت‌های لیگ یک شرکت داشته است و علی‌رغم اینکه سال جالری در رقابت‌های برتر به میدان می‌رویم اما کارخانه و شرکتی حامی مالی تیم نیست.

وی افزود: کادر فنی تیم با حفظ بازیکنان گذشته اقدام به جذب بازیکنان بومی جدید نیز کرده است البته بازیکنان تیم بدون دریافت هیچ‌گونه وجهی و فقط به خاطر عشق و علاقه و تمدن هشت هزار ساله استان جیرفت در این تیم بازی می‌کنند. این بازیکنان علاوه بر اینکه پولی از باشگاه دریافت نمی کنند بلکه با پرداخت پول تیم را حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم مسوولان ورزش کشور داستان جیرفت تدابیری بیاندیشند و تیم‌های فوتبال بانوان با مشکلات کمتری برای حضور در رقابت‌های برتر مواجه خواهد شوند. با اختصاص سالن، زمین چمن و فضا برای انجام تمرین پتانسیل و قابلیت‌های بانوان جیرفتی بر همگان ثابت می‌شود. البته رقابت‌های لیگ برتر زمینه‌ای مناسب برای درخشش بانوان جیرفت است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار