در کافه کتاب این هفته؛

مرد همیشه زنده + فیلم و تصاویر

امسال سی‌وششمین سالی است که از ربوده شدن شخصیتی محبوب و دانشمند می‌گذرد به همین خاطر بسته خبری کافه کتاب به آخرین اثری که در مورد "امام موسی صدر" منتشر شده است، می‌پردازد.

کتاب "هفت روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر" معمولا درباره شخصیت عالمان دینی و افراد تأثیرگذار کتاب‌های مختلفی نوشته می‌شود که جذاب‌ترین آنها خاطرات خصوصی اطرافیان است.

به تازگی کتابی وارد بازار شده که زوایای مختلفی از زندگی "امام موسی صدر" را به تصویر می‌کشد این کتاب "هفت روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر" است، برای معرفی کتاب به سختی سراغ یکی از راویان آن رفتیم.

یکی از راویان کتاب گفت: من حورا صدر هستم فرزند امام موسی صدر
وی در ادامه افزود: هفت روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر یک فرآیند چهار، پنج ساله داشت سرکار خانم حبیب جعفریان، نویسنده کتاب، مصاحبه‌هایی با همسر، فرزندان، خواهرها، برادر و چند نفر دیگر انجام داد و کتاب عملا روایت ایشان است از آنچه از مصاحبه‌ها و شنیده‌ها تغییر کرده است من معتقدم که خانم جعفریان واقعا با این افراد زندگی کرد و یک احساس همدردی و همدلی با شخصیت‌های روایت‌هایش داشته است به این دلیل توانسته از دل آنها چیزی را درآورد که به دل بنشیند و تأثیرگذر باشد و فکر می‌کنم خودش درگیر موضوع می‌شد و فقط به عنوان یک داستان سرا و یک نویسنده نبوده بلکه بیش از این‌ها بود.

در این کتاب طوری از شخصیت والا و رفیع امام موسی صدر روایت می‌شود که گویا در کنارم نشسته و به تو نگاه می‌کند

سرکار خانم حورا صدر در گفتگو با محمد مسعود مصدر‌الامور، مدیر بسته خبری کافه کتاب، گفت: نویسنده کتاب هفت روایت خصوصی این موفقیت را داشته و توانسته شخصیت امام موسی صدر را یک مقداری به مخاطب نزدیک بکند و مخاطب را در موقعیتی قرار دهد که حتی می‌تواند از این شخصیت سوال بپرسد و بگوید چرا؟ ...

در انتها خانم صدر از کتاب‌هایی برایمان گفت که روایت مستقیم از خود امام موسی صدر است که از مهمترین آنها می‌شود به انسان آسمان سفر شهادت و حدیث سحرگاهان اشاره کرد.

بسته خبری کافه کتاب شما را به خواندن این کتاب همراه با یک فنجان قهوه داغ دعوت می‌کند.
تا کتاب و کافه کتابی دیگر ...

برای دیدن فیلم و تصاویر اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار