هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛

تراژدی ترک‌ها با چاشنی توپچی‌ها/ جدال بیانکونری‌ها با تیم دوم مادرید

روز دوم هفته دوم لیگ قهرمانان با برگزاری 8 دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در دومین روزخود شاهد برگزاری 8 دیدار خواهد بود.

اتلتیکو مادرید- یوونتوس

در مهمترین و جذاب‌ترین دیدار این هفته لیگ قهرمانان تیم دوم شهر مادرید در خانه میزبان بیانکونری‌های شهر تورین یعنی یوونتوس است، شاگردان دیگو سیمئونه که فصل پیش در دقیقه 90 قهرمان اروپا را تقدیم تیم هم شهری خود رئال مادرید کردند. علی رغم شکست ناباورانه‌ای که در اولین دیدار این رقابت‌ها مقابل المپیاکوس داشته است، مصرانه به دنبال پیروزی برابر شاگردان دیگو است که قهرمان فصل پیش اسکودتو را در کارنامه خود دارد و در این فصل هم توانسته با 5 پیروزی یکه تاز جدول سری A ایتالیا باشد.

مالمو- المپیاکوس

در دیگر بازی، مالمو در سوئد میزبان المپیاکوس است، تیم سوئدی در هفته نخست برابر بیانکری‌ها مغلوب شده است به دنبال امتیاز از قهرمان یونانی‌ها یعنی المپیاکو است.

لودوگزانس- رئال مادرید

تیم قهرمان اروپا میهمان بلغاری‌هاست و باید برابر لودوگراتس که در هفته نخست مقابل لیورپول در دقایق پایانی بازی را واگذار کرد قرار گیرد.
کهکشانی امید زیادی به ستاره پرتغالی خود کریس رونالدو دارند و بر این باورند که او با یک هت تریک می‌تواند به برترین گل زن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود و رکورد رائول را بشکند.

بازل- لیورپول

در دیگر دیدار  نیز شاگردان برندان راجرز که پس از وقفه چندساله جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است به دنبال آن هستند که در خانه بازل و قلب سوئیس 3 امتیاز ارزشمند دیگه را اضافه کنند تا بتوانند صعودی راحت از گروه خود داشته باشند.

زنیت- موناکو

موناکو تیم ثروتمند فرانسوی امشب در حالی در خانه زنیت به مصاف این تیم می‌روند که به دلیل سرمای هوا مسابقه 2 ساعت زودتر آغاز می‌شود زنیتی‌ها در هفته اول موفق شدند بنفیکا را از میان بردارند و حال باید دید موناکو در غیاب ستاره‌های نام آشنای خود مانند رودریگس و فالکائو می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

بایرلور کوزن- بنفیکا

لورکوزنی‌ها که در این هفته بوندسلیگا به تساوی بدون گل رسیده‌اند باید پذیرای تیم پرتغالی بنفیکا باشند.
این دو تیم که دیدارهای خود را در هفته نخست واگذار کرده‌اند انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

آرسنال- گالاتاسرای

تیم شمال لندنی آرسنال که با از میان برداشتن بشیک‌تاش ترکیه از مرحله پلی اف لیگ قهرمانان اروپا گریخت این بار نیز باید برابر تیم ترکی دیگر به نام گالاتاسرای به میدان رود.
توپچی‌های لندنی که در این هفته مهره‌های مهم خود مانند دیابی، ژورو، آرتتا، رمزی، ویلشل و دبوشی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد به دنبال آن است که هر طور شده ناکامی هفته اول مقابل دورتموند را جبران کند.

اندرلخت-بورسیا دورتموند

اندرلخت بلژیک میزبان شاگردان یورگن کلوپ در تیم دروتموند است و باید دید تیم دوازدهم جدولی بوندسلیگا می‌تواند موفقیت هفته نخست را تکرار کند یا خیر؟

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ترک ، توپچی ، بیانکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار