معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای الگوی همکاری و مشارکت با سالمندان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای بهره مندی از دانش و تجربیات آن‌ها برای رفع مشکلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد  احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش تکریم منزلت سالمندان که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر امروز برگزار شد گفت:‌می‌توان با استفاده از دانش،تجربیات، روحیات و صبوری سالمندان که می‌تواند با روحیه شادابی همراه باشد بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد.

وی در ادامه با تأکید بر منابع بودجه‌ای محدود دولت در راستای خدمات رسانی بیشتر به سالمندان تصریح کرد:‌سالمندان در واقع توقعی در این خصوص ندارند و آن چه مطالبه واقعی آن‌ها مطرح است همان رفع مشکلات موجود در کشور با حضور آن‌ها است.

میدری در ادامه از طراحی برنامه‌ای در این وزارت خانه برای بهره مندی از وضعیت سالمندان خبر داد و افزود:‌طرحی مربوط به سالمندان در دولت قبل تصویب شد که می‌توانیم با بازبینی و انجام بررسی‌های لازم بر روی آن این طرح را به مرحله اجرا در آوریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ در واقع تلاش ما در این وزارت خانه این است که الگوی همکاری و مشارکت با سالمندان را به طور عینی به مرحله اجرا در آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار