مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19، از برپایی بزرگترین جایگاه توزیع دام بهداشتی تهران در این منطقه خبر داد.

 بهروز عسگری مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برپایی بزرگترین جایگاه توزیع دام بهداشتی همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان در منطقه 19 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد:‌این طرح همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان روز شنبه و یک شنبه 12 و 13مهر ماه سال 93 در خیابان بخشنده و خیابان ارسطو در دست اجرا است.

عسگری اظهار داشت: در این طرح بزرگترین جایگاه توزیع دام بهداشتی در زمینی به مساحت 5هزار متر مربع با ظرفیت 2هزار و 500دام بهداشتی و شامل گاو و گوسفند در خیابان بخشنده و خیابان ارسطو برپا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌ برپایی بزرگترین جایگاه توزیع دام بهداشتی شهر تهران در منطقه 19 با توزیع 2هزار و 500دام بهداشتی با حضور کارشناسان و دامپزشکان سازمان میادین، نظارت و تأیید سلامت دام‌های بهداشتی از اقدامات اجرایی این طرح است.

عسگری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه عید سعید قربان، برپایی 26 غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، بازیافت، محیط زیست، بحران، نقاشی و گریم کودکان و...در همجواری ویژه دام پزشکی خیابان بخشنده و ارسطو، آماده باش اورژانس، راهور، آتش نشانی و اجرائیات از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، دام ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار