بیابانگرد: فقط به عشق مردم توانستم در وزن کم کردن طاقت بیاورم

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون گفت:مطمئن باشید اگر عشق مردم نبود هرگز نمی توانستم در کمتر از ده روز شش کیلو وزن کم کنم.

افشین بیابانگرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: یک هفته قبل از آغاز مسابقات بازی های آسیایی با نظر کادر فنی قرار شد به جای امید نوروزی در این رقابت ها کشتی بگیرم.

وی تصریح کرد: کشتی گرفتن در مسابقات جهانی 2014 و خستگی جسمی به دلیل فشار رقابت ها از یک طرف و کم کردن وزن در مدت کوتاه از طرف دیگر دغدغه ای بود که در آستانه بازی های آسیایی داشتم اما همین که به یاد مردم عزیزم می افتادم باور کنید همه سختی ها را فراموش می کردم و به عشق شاد کردن دل آنها در کاهش وزن در این مدت کوتاه طاقت آوردم.

دارنده مدال برنز وزن 71 کیلو گرم مسابقات جهانی 2014 خاطرنشان کرد:در کشتی مقابل حریف کره ای به لحاظ فنی از وی بهتر بودم اما داوران از آنجایی که حسابی به ورزشکاران کشور میزبان لطف داشتند در حالی که می توانستند به هان سو ریو اخطار دهند چشم پوشی کردند وبا شکست ناعادلانه مقابل وی به دیدار رده بندی رفتم و خوشبختانه و به لطف خدا با شکست مقتدرانه مقابل المراد تسمراداف از ازبكستان نفر سوم جهان به هدفم که همانا شاد کردن دل مردم بود رسیدم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار