تكريم سالمندان و احترام به مقام بلند اين عزيزان همواره در دستور كار مسئولين و دست اندكاران مجموعه خيريه كهريزك است ، همه ساله به مناسبت 9 مهر روز جهاني سالمند نگاه و برنامه ويژه اي در اين روز در آسایشگاه صورت مي پذيرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، علاوه بر معاونين اجرايي و مديران مجموعه ، مدعوين و ميهمانان بسياري در اين مراسم زيبا که به مناسبت روز سالمند برگزار شده بود حاضر شدند.

دكتر همتي رئيس بهزيستي شهرستان ری، راوندي رئيس شوراي شهرستان ري ، تاجيك رئيس شبكه بهداشت شهرستان ري و هئيت همراه  ، رحمان آذرخرداد رئيس شوراي شهر كهريزك ، حسين محمدي فرد مسئول ورزش و حسن هادي نژاد عضو شوراي  شهر كهريزك از حاضرين در اين جمع بودند .

جمعي از كسبه بازار ميلاد قائم  از جمله حاج ابراهيم صلح طلب  كه تمام اموال و دارائي هاي خود را به آسايشگاه كهريزك بخشيده بود ، ميهمان جمع سالمندان بودند .

برنامه هاي شاد و متنوعي در اين جشن زيبا و با شكوه به اجراء در آمد ، گروه هاي موسيقي سلوك و عاشیق های آذربایجانی از صميم دل نواختند ، گروه تئاتر مددجويان برنامه زيبايي را اجراء كردند و مسابقه كاشت نهال جوايز ويژه اي را براي برندگان خود به همراه داشت ، همچنين سالمندان نمونه اي كه در كارگاههاي هنري مشغول به كار و فعاليت هستند به حاضرين معرفي و جوايز خود را از دست مسئولين و ميهمانان ويژه اين مراسم در يافت كردند .

در پايان اين مراسم باشكوه به همه عزيزان مددجويي كه در اين جشن حاضر بودند هدايايي به رسم ياد بود اهداء گرديد .



انتهای پیام /
   
برچسب ها: تکریم ، سالمند ، آسایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار