مقابل دانشکده دندان‌پزشکی صورت گرفت

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه‌ها

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در اعتراض به افزایش شهریه‌ها مقابل دانشکده دندانپزشکی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در اعتراض به افزایش شهریه‌ها مقابل دانشکده دندانپزشکی تجمع کردند.
 
براساس این گزارش مسئولان حراست دانشگاه سعی دارند تا دانشجویان معترض را از مقابل درب دانشکده پراکنده کنند،‌ اما تعداد دانشجویان هر لحظه در حال افزایش است.

دانشجویان معترض با دادن شعارهایی با مضمون "دانشجویان باغیرت حمایت حمایت"، "شهریه‌ها کم نشه دانشگاه قیامت می‌شه"، "افزایش شهریه‌ها کار خیلی بدیه" و با داشتن پلاکارت‌هایی با چنین مضمون‌هایی "دانشگاه آزاد میرزاده و پسران"، "ما منتظریم ستاره‌دار شویم"، "بنگاه اقتصادی= دانشگاه آزاد اسلامی"، "افزایش ناعادلانه شهریه‌ها مساوی له شدن زیر چرخ دنده‌های اقتصاد" و "عدالت اسلامی به دنشگاه آزاد برگردد"  و "هفته‌ای 30 دقیقه تحصن تا کاهش شهریه‌ها" مقابل درب اصلی دانشکده دندانپزشکی به انتظار لاریجانی معاون پزشکی میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده‌اند.

اضافه می‌شود که مسئولان این دانشکده با بستن درهای اصلی از افزایش دانشجویان ممانعت می‌کنند.

در ادامه این تجمع، "حراجی" رئیس دانشکده دندانپزشکی در میان دانشجویان آمد و آنها را به خونسردی دعوت کرد و گفت:  درست است که میرزاده در جمع شما نیست،‌ اما اگر می‌خواهید حرفتان به نمایندگان قانونی برسد، مسئولان دانشگاه آزاد در میان شما حضور دارند و حرف‌های شما را به رئیس دانشگاه آزاد می‌رسانند.
 
وی خطاب به دانشجویان گفت: این کار شما جز مسدود کردن خیابان، جلوگیری نیروی انتظامی و عقب ماندن از کلاس‌هایتان چیز دیگری را تغییر نمی‌دهد.

لاریجانی، معاون پزشکی میرزاده که امروز به دانشگاه دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دعوت شده بود حضور نیافت و در پایان دانشجویان دانشکده‌های داروسازی،‌ پزشکی و دندان‌پزشکی در واکنش به افزایش نامناسب شهریه‌ها طوماری را امضا کردند که به زودی تقدیم میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دانشکده ، رفتار ، درب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار