رئیس بهزیستی شهرستان ری در جشن روز جهانی سالمند از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدن کرد.

به گزارش خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در ويژه برنامه اي كه به مناسبت روز جهاني سالمند ، در آسايشگاه خيريه كهريزك برگزار شد ، دكتر محمدحسين همتي رئيس بهزيستي شهرستان ري با حضور در ميان سالمندان مقيم اين مجموعه با آنان ديدار و گفتگو كرد .

همتي در اين ديدار گفت : به باور بنده بزرگترين نعمتي كه خداوند به همه انسانها بخشيده ، همان سلامتي است و امروز از اينكه مي بينم شما سالمندان سلامت هستيد و با چهره هاي خندان در اين مراسم حاضريد ، احساس خوشحالي و سرور مي كنم .

وي تصریح کرد :از اينكه مي بينم محيطي كه در آسايشگاه كهريزك براي شما ايجاد شد ه ، محيطي شاد ، مناسب و دوستانه است و نيز مسئولين آسايشگاه از شما به گونه اي حمايت مي كنند تا اين مکان راخانه و خانواده خود بدانيد ، براي ما غرورانگيز است .

وي افزود:خداوند متعال علاوه بر سلامتي به شما گراميان ، دل بزرگي نيز عطا نموده كه بخشش از اموال خود را به نفع نيازمندان در برنامه داريد ، اين حسن را گرامي مي داريم و از همه شما خيرين كه در سازمانهاي خيريه به نفع  ضعيف ترين اقشار جامعه فعاليت داريد سپاسگزاريم .

همتي خاطر نشان کرد :سالمندي نعمت بزرگي است . نعمتي الهي كه به شما عزيزان هديه شده است قدر آن را بدانيد و از اين فرصت طلايي براي بهره بردن از تمام تجربيات كسب شده در اين دوران به نفع جامعه استفاده كنيد .



انتهای پیام /
    
برچسب ها: سالمند ، آسایشگاه ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار