کارشناس دوچرخه‌سواری در خصوص عملکرد رکاب زنان کشورمان گفت: مدال‌های بازی‌های آسیایی سبب شد تا شاهد روزهای خوب برای دوچرخه سواری ایران باشیم.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: نتیجه‌ای که در این دوره از بازی‌ها به دست آمد، برای خانواده‌ی دوچرخه سواری عالی بود،‌ مخصوصا مدال طلای دانشور در بخش کایرین بسیار ارزنده بود زیرا این رکابزن در کنار ژاپنی‌هایی رکاب زد که جزء مطح‌ترین دوچرخه سواران دنیا هستند و امیدوارم این مدال سبب شود که روزهای خوبی را برای سال آینده میلادی دوچرخه سواری شاهد باشیم.

کاظمی درارتباط با عملکرد رکاب زنان در بخش جاده خاطرنشان کرد: مدال نقره گدرزی و مدال عسگری در جاده نیز ارزشمند بود و نفرات جاده نیز یک عملکرد خوبی را از خود نشان دادند ولی ما از این نتیجه راضی هستیم و امیدواریم نفع و خیر این مدال‌ها در آینده نصیب خانواده دوچرخه سواری شود.

وی در ارتباط با سطح کیفی تیم های حاضر در این مسابقات بیان کرد: از نظر من سطح کیفی تیم ها همانند دوره های گذشته بود و هیچ تغییری نداشت اما این مسابقات با بازی‌های دوچرخه سواری اسپانیا هم زمان بود و رکاب زنان برتر آسیا در آن حضور پیدا کرده بودند اما باز هم مدال نقره آروین معظمی ارزشمند است زیرا سبب شد دوچرخه سواری جاده کشورمان بعد از چند سال تکان بخورد شاهد روزهای خوبی در دوچرخه سواری کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار