نجاتی: دست دلالان را باید از فوتبال کوتاه کنیم

سرپرست باشگاه صبای قم در خصوص ارزیابی‌اش از لیست جدید تیم ملی گفت: در تیممان بازیکنان داشتیم که شایسته حضور در تیم ملی بودند اما انتخاب نشدن آنها تعجب آورترین تصمیم از سوی کادر فنی تیم ملی است.

حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در تیممان بازیکنان شایسته‌ داشتیم که حقشان بود که به تیم ملی دعوت شوند ولی در حال حاضر می‌بینیم که بازیکنی از تیم ما دعوت نشده است که این موضوع یکی از تعجب‌آورترین تصمیم‌هایی است که از سوی کادر فنی تیم ملی انجام گرفته است.

سرپرست باشگاه صبای قم در ادامه بیان کرد: در حال حاضر کارهایی که در فوتبالمان انجام می‌گیرد سوال انگیز‌است که چرا ما سن تیم ملی را افزایش می‌دهیم و از بازیکنان جوان برای حضور در تیم ملی استفاده نمی‌کنیم و در کل ما برای فوتبال کشورمان در آینده چه کار کردیم؟ چرا باید از تیمی که در 8 و 9 قرارداد بازیکن دعوت نشود و از تیمهای دیگر حتی از بازیکنان ذخیره آنها نیز دعوت بعمل آمده است.

وی در ادامه درباره دعوت مهدی رحمتی افزود: چرا از حضور مهدی رحمتی در بازیهای جام جهانی استفاده نشد؟ اگر این دروازه‌بان شایسته فوتبالمان بود باید در جام جهانی حضور پیدا می‌کرد چرا که بازیهای جام جهانی برای ما مهمتر از جام ملتهای آسیا است.

نجاتی درباره حذف دلالان در فوتبال کشورمان تصریح کرد: به نظر من بهتر است تصمیم فیفا اول برای فوتبال کشورمان صورت بگیرد چرا که فوتبال ما بیشتر نیازمند است که دلالان را از محیط ورزش دور کند.
و با حذف این افراد دست آنها از دخالت در فوتبالمان کوتاه می‌شود و خیلی از مشکلات بازیکنان و باشگاه‌ها حل می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در کشور ما این افراد نه تخصص دارند و آشنایی به این گذاشت و بهترین کار است که این واسطه را در فوتبالمان حذف کنند وکیلها نیز در فوتبالمان در حال حاضر معضل شده‌اند و باید آنها نیز قانونی برخورد شود.

سرپرست باشگاه صبای قم درباره تعطیلی لیگ برتر به خاطر جام حذفی ضربه به تیمها نمی‌زند عنوان کرد: اگر قرار است ضربه‌ای وارد شود این موضوع برای همه تیمها یکسان است ولی کار درست و به جایی بوده است که فدراسیون انجام داده است چرا که به طور منظم مسابقات جام حذفی را برگزار کرده است.

نجاتی درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل پیکان و مصدوم و محرومان این تیم خاطر نشان کرد: تیم صبای قم در حال حاضر شرایط  بسیار مطلوبی و ایده‌آلی دارد و با آمادگی کامل در مقابل تیم پیکان حاضر شویم تا بتوانیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم و با کسب امتیاز از این دیدار نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برسانیم.

در بازی مقابل تیم پیکان مصدوم نداریم و فقط ایوب کلانتری به خاطر محرومیت نمی‌تواند ما را در این دیدار همراهی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار