سوری در تذکر شفاهی:

کامرون نقص نظام را در تغییر رفتار با آقازاده‌ها و یقه سفیدها می‌داند/سفرهای آقازاده‌ها انگلیسی‌ها را گستاخ کرده

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منظور کامرون از تغییر رفتار نظام با مردم، تغییر رفتار با آقازاده‌ها و یقه سفیدها است، گفت: تا زمانی که آقازاده‌ها به طور مدام در رفت و آمد و سکونت در کشور انگلیس تحت عنوان تحصیل، درمان و تفریح هستند گستاخی نخست وزیر استعمارگر پیر طبیعی است از این رو چاره درد را باید از درون دید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله سوری در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه 9 مهر) مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آقازاده‌ها به طور مدام در رفت و آمد و سکونت در کشور انگلیس تحت عنوان تحصیل، درمان و تفریح هستند گستاخی نخست وزیر استعمارگر پیر طبیعی است از این رو چاره درد را باید از درون دید.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با اشاره به اظهارات نخست وزیر انگلیس در نشست سالیانه سازمان ملل اظهار داشت: منظور کامرون از تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی با مردم، تغییر رفتار با آقازاده‌ها و یقه سفیدها است زیرا مردم در 35 سال گذشته استکبارستیزی خود را نشان داده و پای آرمان‌ها ایستاده‌اند که گواه این موضوع تنفر عمومی مردم ایران از شماست، حال آقای کامرون خود را به خواب نزنید.

وی خطاب به رئیس‌جمهور بر لزوم تشکیل کارگروهی برای ایجاد اشتغال جوانان تحصیلکرده لرستان تاکید کرد و گفت: مردم لرستان منتظر نتیجه و دستاوردهای سفر استانی هیات دولت به لرستان هستند.

سوری خطاب به وزیر صنعت با بیان اینکه وضعیت فعلی و آشفتگی بازار خودرو شایسته مردم ایران نیست بیان داشت: این موضوع معلوم نیست که تا کی این سوءمدیریت‌ها ادامه دارد. از طرفی دیگر وزارت راه و شهرسازی باید در جهت صدور مجوز طرح مطالعاتی چهار بانده کردن جاده شهر نورآباد دلفان کرمانشاه اقدام کند زیرا اجرای این طرح کریدور غرب و جنوب کشور را به هم متصل کرده و آمار تصادفات جاده‌ای را کاهش می‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به وزیر نیرو با تاکید بر اینکه متاسفانه وعده‌های این وزارتخانه در حل کمبود آب و خشکسالی منطقه محقق نشده است، افزود: انتظار در شرایط کنونی این است که وزیر نیرو به وعده‌های داده شده عمل کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: امیدوارم در پایان صدارت چهارساله خود تعریفی از کلمه اعتدال داشته باشید تا ما هم بدانیم آیا وضعیت کنونی اعتدال است؟

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار