مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص لیست اعلام شده تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان بر اساس تصمیم سر مربی تیم ملی است و باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت.

داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هر صورت باید تا آخرین لحظه منتظر ماند تا نظاره گر باشیم که سرمربی تیم ملی چه بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می‌کندولی این انتخاب‌ها توسط کی روش صورت می‌گیرد و باید به نظر این سرمربی احترام گذاشت.

وی در ادامه بیان کرد:‌کی روش با توجه به شناختی که به بازیکنان فوتبالمان دارد این افراد را برای حضور در تیم ملی انتخاب می‌کند و انتخاب مهرداد پولادی به این دلیل است که کی‌روش شناخت بیشتری روی او دارد و گرنه این بازیکنان در حال حاضر در تیمی بازی نمی‌کند.

وی همچنین درباره تعطیلی لیگ برای جام حذفی ضربه به تیم‌ها وارد می‌کند یا خیر تصریح کرد:تعطیلی لیگ در تیم‌ها مشکلاتی را ایجاد می‌کند و این موضوع باعث می‌شودکه در فوتبالمان با ضررهایی رو به رو شویم و این مسئله جای دارد که چرا باید اردوهایی در بین لیگ ایجاد شود که فوتبال‌ها نیز دچار مشکل شود.

وی در ادامه بیان کرد: درهیچ کجای دنیا برای رفتن به اردو لیگ را تعطیل نمی‌کنند و کی روش بهتر است درباره این موضوع تصمیم بهتری بگیرد چرا که این حرکت در فوتبال حرفه‌ای نیست.

فنایی در ادامه عنوان کرد: چرا که این بازیکنان در ایران تمرین نمی‌کنند و چرا مربیان باید بازیکنان خود را با تمام امکانات به تیم ملی تحویل دهند تا آقایان آن‌ها را به اروپا ببرند و باعث شوند این بازیکنان از نظر شرایط آمادگی جسمانی تحلیل بروند؟

من وجود این مسائل را در فوتبالمان خوب نمی‌دانم و متأسفم برای سران ورزش که در این مملکت بر ورزش حکومت می‌کنند.

مربی دروازه بانان تیم ذوب آهن در پایان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در فوتبال‌ ما تیم‌های پایه است و بهتر است کی‌روش تیم‌های پایه فوتبال کشورمان را سامان‌دهی دهد وآموزش‌های لازم را در اختیار تیم‌های پایه بگذارد.

چرا که ما در فوتبالمان فقط به دنبال گرفتن نتایج هستیم و گرنه از لحاظ فنی در شرایط نامناسبی قرار داریم و شک نکنید که در جام ملت‌های آسیا نیز به مشکل بر می‌خوریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار