حمله هوایی ائتلاف بین المللی در نزدیکی شهر عین العرب

دیدبان حقوق بشرسوریه از انجام 5 حمله هوایی توسط ائتلاف بین المللی امروزچهارشنبه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس،  دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان سوری  گزارش داد که ائتلاف بین المللی علیه داعش به سرکردگی آمریکا امروزچهارشنبه حملاتی هوایی را علیه داعش که به نزدیکی شهر عین العرب در شمال سوریه رسیده است به انجام رسانده است.

این خبرگزاری گزارش داد که "رامی عبدالرحمن" مدیر دیده‌بان حقوق بشر سوریه در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس گفت: نیروهای ائتلاف اقدام به انجام حداقل 5 حمله هوایی کردند که طی آن پایگاه های داعش را در خط مقدم مقابله با نیروهای کرد در شرق و جنوب شرق شهر عین العرب را در نزدیکی مرزهای سوریه با ترکیه هدف قرار دادند.

همچنین فرانس پرس گزارش داده است که درگیری‌های شدیدی امروزچهارشنبه میان نیروهای گروه تروریستی داعش و نیروهای کرد در حومه شهر عین العرب بوقوع پیوسته است.

این خبرگزاری به نقل از دیده‌بان حقوق بشرسوریه نقل کرده است که نیروهای داعش به سمت عین العرب پیشروی کرده‌اند و در 2 تا 3 کیلومتری این شهر هستند.

 دیده‌بان حقوق بشر سوریه همچین اعلام کرده است که در درگیری‌هایی که شب گذشته میان نیروهای "حمایت از ملت کرد" و داعش بوقوع پیوست شماری کشته شدند.

همچنین شبکه الجزیره نیز در همین باره به نقل از خبرنگار خود گزارش داده است که داعش به دو کیلومتری شهر عین العرب(کوبانی) رسیده است و این درحالی است که ارتش ترکیه نیز یگانهایی از ارتش خود را در مرزها به منظور پیشگیری از سقوط این شهر به دست داعش مستقر نموده است.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار