نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی

سنگ اندازی در مسیر شهردار تهران درست نیست/تغییر کاربری زمین موسوم به بوستان مادر در دوره قالیباف نبوده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد موفق شهرداری تهران در زمینه توسعه فضای سبز گفت: شهردار تهران مدیر موفقی است که طی سال های گذشته توانسته است چهره تهران را تغییر دهد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سید حسین نقوی حسینی  با اشاره به شکایتی که وزیر راه، مسکن و شهرسازی اخیرا درخصوص زمینی در تهران از شهرداری به قوه قضائیه صورت داده، ابراز تاسف کرد و گفت: نگاهی به وضعیت کنونی تهران گواه فعالیت های گسترده شهرداری تهران هم در زمینه های عمرانی و دسترسی به بزرگراه و راه های شهری است و هم شهرداری تهران توانسته عملکرد بسیار موفقی در زمینه توسعه پارک ها و فضاهای سبز تهران و به ویژه استراحتگاه ها داشته باشد. آنچنان که به عنوان نماینده مردم ، رضایت خاطر شهروندان تهرانی را در این باره شاهد بوده ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه افزود: بررسی های صورت گرفته در خصوص زمین مورد نظر نشان می دهد که حتی تغییر کاربری این زمین در دوره مدیریت شهری قالیباف نبوده است. این در حالی است که شهرداری تهران طی سال های گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی را در همه حوزه های شهر و به ویژه حوزه های اجتماعی و فرهنگی انجام داده است که  قابل قدردانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : متاسفانه بعضی افراد به دلایل غیر کاری و خارج از بحث های مدیریتی و فعالیتی به دنبال مانور تبلیغاتی هستند و حتی با طرح مسائل بی اساس تلاش می کنند، دیدگاه اذهان عمومی را نسبت به یک مجموعه خدمتگزار تغییر دهند.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه سنگ اندازی در مسیر شهردار تهران اقدام درستی نیست، تصریح کرد: باید از اقدامات اجرایی یک مدیر موفق حمایت کرد .

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار