آخرین شانس دو و میدانی فردا به میدان می‌‌رود

امین نیکفر، تنها نماینده باقی مانده از کاروان دو و میدانی به مصاف حریفان آسیایی خود در پرتاب وزنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم دو و میدانی کشورمان با 21 اعزام تا کنون موفق به کسب یک مدال طلا و یک نفره توسط احسان حدادی در پرتاب دیسک و لیلا رجبی در پرتاب وزنه شدند.

تنها فرد باقی مانده از دو و میدانی کاران، امین نیکفر است. وی مدال‌های طلای بازی‌های آسیایی داخل سالن 2009 و مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و مدال نقره اولین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دست آورده است.

دو و میدانی کاران اعزامی با پشت سر گذراندن انواع اردوهای مستمر داخل و خارجی، نتیجه مطلوبی را در این دوره از بازی‌های آسیایی نتوانستند برای ایران کسب کنند.

فدراسیون دو و میدانی انتظار کسب مدال بیشتری از ورزشکارانش داشت اما متاسفانه آن‌ها میدان را به دلیل‌های مختلف خالی کردند و پله‌ای برای بالا رفتن دیگر کشورها شدند.

میرم طوسی دونده سرعت در جایگاه هفته 100 متر قرار گرفت. محمد صمیمی که به علت عدم استفاده از دیسک مخصوص خود، با پرتاب 60 متر و 37 سانتی متر در رده چهارم، هفتگانه کار کشور سپیده توکلی در مواد دوی 800 متر دوم، پرتاب نیزه پنجم، پرش از ارتفاع اول، پرتاب وزنه دوم، دوی 200 متر پنجم، دوی 100 متر پنجم و در پرش طول هفتم شد و با کسب 5053 امتیاز در جایگاه ششم، دو پرتابگر ؟؟ کاوه موسوی و رضا قدم با 3 خطا حذف، دو پرنده کیوان قنبر زاده با 3 خطا حذف و دیگر پرنده ارتفاع محمد رضا وظیفه دوست با پرش 2 متر 20 سانتی متر از کسب مدال جای ماند.

حسن تیفتان در دوی 100 متر سرعت از صعود به فینال بازماند و رضا قاسمی دیگر شرکت کننده 100 متر با صعود به مرحله نهایی اما در رده هفتم جای گرفت.

تیم دوی 400*4 میز نیز به دلیل اشتباه نفر دوم در تعویض چوب از دور رقابت‌ها حذف گردیدند.

سجاد مرادی با وجود اینکه از کسب مجوز حضور در بازی‌ها ناکام مانده بود، اما با حمایت کیومرث هاشمی و با وجود مخالفت فدراسیون دو و میدانی برای همراهی کاروان ایران عازم رقابت‌ها شد، اما روز گذشته به دلیل مصدومیت از شرکت در دوی 800 متر انصراف خود را اعلام کرد تا مقامی از این ماده نصیب ایران نشود.

انتهای پیام/



برچسب ها: دو ، میدانی ، پرتاب ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.