تبریز/

برخورداری روستاهای شهرستان اهر از نعمت گازبیشتر از میانگین کشوری است

مدیر فنی مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: نسبت برخورداری روستاهای شهرستان اهر از نعمت گاز از میانگین کشوری بیشتر است.

توحیدی، در حاشیه دیدار با مردم روستای انجرد شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، افزود: در کشور 50 درصد روستاها از گاز بهره مند است که این در حالی است که 77 درصد روستاهای شهرستان اهر از گاز بهره مند می باشد.

وی، افزود: با بهره برداری از گازرسانی به روستاهای که در دست اجراست این میزان به 88 درصد خواهد رسید.

مدیر فنی مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: همچنین در آینده نزدیک به روستای انجرد و روستاهای اطراف نیز گازرسانی خواهد شد.

توحیدی، همچنین از بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار طبق قانون تا سال 95 خبر داد.

در این دیدار، نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز از روستائیان خواست مقاوم سازی خانه های خود را در اولویت قرار دهند.

عباس فلاحی، گفت: راه روستاهای بزرگ شهرستان اهر تا سال آینده از آسفالت برخوردار خواهد شد.

وی، با اشاره به پراکندگی و کوهستانی بودن روستاهای شهرستان اهر که امکان خدمت رسانی را با مشکل روبرو می کند خواستار توجه ویژه مسئولان در این زمینه شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به خروج 60 میلیون متر مکعب آب از شهرستان اهر خواستار مهار این میزان آب که می تواند نقش بسزایی در تأمین آب کشاورزی داشته باشد شد.

فلاحی، همچنین خواستار حل مشکل گازرسانی، آنتن دهی تلفن همراه و سایر مشکلات روستای انجرد و روستاهای اطراف آن از سوی مسئولان ذیربط شد.

فرماندار شهرستان اهر نیز، گفت: حل مشکلات روستائیان از اولویت های مهم مسئولان شهرستان اهر می باشد.

صدیقی، در ارتباط با گازرسانی به روستای انجرد و روستاهای اطراف آن گفت: به زودی عملیات گازرسانی آغاز خواهدشد و در سال آینده و در حد امکان نیمه نخست سال آینده ساکنان این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: میانگین ، کشوری ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.